Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrcadlo

05. 09. 2009
1
7
686
Autor
Sharinkab

Na tisíc kousků

zrcadlo pro štěstí

ležím tu ve střepech

tužeb a obětí


7 názorů

Oldjerry
06. 09. 2009
Dát tip
Sharinko - já jsem to prodělal všecko o pár desítek let dřív - pamatuji si to celkem dobře, ale čas mne obdařil novým pohledem. Vsadím se s tebou klidně o svůj dům, že za pár let se budeš divit, proč ti tak vadil tento rozchod. Co do blbečka, který o tebe nestojí ? Jde jen o to, nezatáhnout za nějakého troubu v budoucnosti. To by fakt už byl průšvih...

tak pak mi to tam sedí

Sharinkab
06. 09. 2009
Dát tip
Jo, nešťastná láska....oběti, které jsem přinesla, abych zachránila vztah, jenž byl od počátku předurčen k zániku, a touhy, co nikdy nebyly splněny.

Oldjerry
06. 09. 2009
Dát tip
zrcadlo rozbité je definitivní průšvih, kdežto oběti se ještě mohou stát korektními a tužby splnitelnými.

říká se rozbité zrcadlo sedm let smůly...možná,že to souvisí s neštastnou láskou...pak bych to chápal a snad i ohodnotil...zkus se k tomu vyjádřit....

irem
05. 09. 2009
Dát tip
Nu, to nemáš špatnou společnost. Proč ale pořád ten tisíc?

Rajmund
05. 09. 2009
Dát tip
A jakej máš z toho pocit?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru