Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na knoflík

08. 09. 2009
14
19
1606

Nová šance pro autora refrénu :))) Soutěž ukončena, autorovi vítězného refrénu děkuji.

Zapínám si tě na knoflík jak halenku co víc jich nemá je to tak praktický chci s tebou navždycky rozpínat každý den eroticky dotknu se knoflíku když vidím kominíka sáhni mi na knoflík už nikam neutíkám... ukládám si tě na regál kam vánoční schovávám dárky zavoníš pod jedlí ještě jsme nejedli se navzájem - zatím to nesvedli dotknu se knoflíku když vidím kominíka sáhni mi na knoflík už nikam neutíkám... ukládám si tě do očí ta skrýš je však tak málo tajná za vším je čára čar ty poslední jsi dar před nikým neschovám své krve var dotknu se knoflíku když vidím kominíka sáhni mi na knoflík už nikam neutíkám... ukládám si tě do dlaní jak letní déšť co pít se nesmí je to tak pokaždý fajn je být odvážný sát vodu co padá i na dlažby dotknu se knoflíku když vidím kominíka sáhni mi na knoflík už nikam neutíkám... zapínám si tě na knoflík jediný snáz se rozepíná jednou tě svleču - vím jak bonbón rozbalím čokoládový sen v něm krém z malin dotknu se knoflíku když vidím kominíka sáhni mi na knoflík už nikam neutíkám...

19 názorů

.



Vyřídím! :)))

Adamova Eva
09. 09. 2009
Dát tip
Krásný dvojsmyslně smyslný knoflík v refrénu, gratuluji vítězi :o))))

ze srdce děkuji všem!!! :))))

Diana
08. 09. 2009
Dát tip
Ňamka! :-)*

A.H.
08. 09. 2009
Dát tip
nádhera *t*

utopija
08. 09. 2009
Dát tip
ľúúúbi sa

tak si to jednou zanotíme spolu, ne? :))))

Bíša
08. 09. 2009
Dát tip
:o))

Adamova Eva
08. 09. 2009
Dát tip
ano, na tvou melodii jsem přišla, refrénu jsem dala svou :o)

zpívej si, Ty na to přijdeš :))))))

Adamova Eva
08. 09. 2009
Dát tip
dej melodii, bude i forma :o) Ď za O

zkouška: obsahu rozumím, piluj formu :))))) a dík!!!!!! objímám!

Adamova Eva
08. 09. 2009
Dát tip
maliny jsou ňam, také se mi často hodí... zkouška Jarmil: Dnes vše jen na knoflík nechci ten prázdný zvyk ale náš vzácný dar byl na potom a hřál... *o)

jako maliny :)))

jako maliny :)))

BigBivoj
08. 09. 2009
Dát tip
hm...sladká *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru