Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O svědomí

13. 09. 2009
5
8
1127
Autor
Barman

Byl jednou jeden chlap, a kdyby jeho matka věděla, co na tom světě její syn způsobí za utrpení, raději by skočila z mostu. Když ho věšeli, měl na svědomí přes milion životů hmyzu, pár set kusů drůbeže, dvě prasata, třicet kaprů a ještě řadu dalších životů, které pro udržení celistvosti příběhu ani jmenovat nebudu. A abych nezapomněl, zabil svou ženu, že se pářila s jiným. A za to ho pověsili. Jenže svědomí ho netrápilo, a tak se houpal v podstatě spokojeně a na celý ten širý svět vyplazoval jazyk.


8 názorů

Janina6
15. 09. 2009
Dát tip
:-) pěkný příspěvek pro kategorii "miniatura" v próze, nebo k Alešově návrhu kategorie "Muselo to ven"...

StvN
15. 09. 2009
Dát tip
Fajn:)

Narvah
15. 09. 2009
Dát tip
nojo ;)

Barman
15. 09. 2009
Dát tip
Tak to je přesně ono;)myslím to cos z toho tak nějak cítil. A věř, že dvě minutky to nezabralo...

ThatGuy
14. 09. 2009
Dát tip
ja nevim, pusobi to na me po vsech strankach nedotazene, jako bys to psal dve minuty a pak jen letmo zkouknul, jestli je to bez chyb. Ty jsem nenasel, ale zbrklosti je z toho citit dost a dost. Tip za to co jsem z toho tak nejak citil, ale vlastne uplne nenasel, tezko se to popisuje :) zdravim ;)

Tož to je ale krásně krrátká povítka, kurva! To su dočetla aj já a to su blbá jak ta štoudef!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru