Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hry

14. 09. 2009
10
9
451
Autor
Season

I.

Všude kolem byl oheň. Hořel nábytek, hořely záclony, koberce, sportovní trofeje, jen kulatý konferenční stolek vprostřed místnosti plamenům nepodléhal. Sešli se všichni. Celá rodina.

 

 

II.

V časně ranních hodinách, kdy se ještě do okolí nestačil rozlít den, bavíval se pozorováním okna protějšího bytu, ve kterém pokaždé zůstalo rozsvíceno. Bylo fascinující sdílet s někým, s kýmkoliv, kouzlo noci, okamžik, kdy se svět zastavil. A potom - najednou - protější byt zmizel.

 

 

III.

Seděli na podlaze a hráli karty. V sázce bylo všechno. Ovšem až s příchodem úsvitu jim došlo, že jsou ty karty oboustranné.

 


9 názorů

Prosecký
15. 09. 2009
Dát tip
To je přesně útvar, u něhož nelze určit, co to je. To ale vůbec nevadí. Má to švih. Dávám tip, na rozdíl od tvého díla číslo 2. To má takovou nanicovatpou pointu, Season.

Yvaine
14. 09. 2009
Dát tip
super!!!

Nérea
14. 09. 2009
Dát tip
Dobře! Máme svět takový, jaký si stvoříme ve své fantazii.

...první dvě*

Norsko 1
14. 09. 2009
Dát tip
nu, konec pro mě nesplnil to očekávání, které kýmsi bylo vloženo

kupodivu všem třem rozumím..nejvíce na mne dýchla ta první

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru