Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Surrealistická onanie

15. 09. 2009
18
21
2464
Autor
Barty

Báseň věnovaná Robertu Allanu Zimmermanovi

Obracím Marata Safina ve vaně a uklízím jeho rakety. Rovnám je do řady, rovnám je do laně a jdu tím v ústrety a taky v krevety. Ticho a tma. Už nehouká Strýček, který neuměl učit zeměpis. Spánek se vkrádá do očních příček a já marně čekám zcestdopis. Ale poštovní schránka na rohu ulice je prázdná jako jazzová garáž. Děvečka pro pírko vykrmí slepice, pak posvačí podvinou, drůbeží koláž. Pořád si připadám hrozivě sám, slyším, jak Hostovský hledá si holobyt. Hákový Křižík mu otevřel krám, žárovky jdou mu pekelně na odbyt. Vždyť vzrostl zájem o žároviště, do rytmu Dylan zastřihá rameny. A údolí změnily v oraniště dva ledvinové kameny. Najednou ve dveřích dívka stála, útlý nos a oči dmoucí, ušima na svět hezky se smála a postavu měla kulervoucí. Stehna, ta byla dosti vilná a sněhově bílá. Jak dělnická křída. Řekl jsem: „Nedáme bukkake?“ a čekal jsem, že se přidá. Ale zřejmě to špatně pochopila nebo neměla dost kuráže. Display mi sms přelepila: „JA NEJSEM KURVA, ZE!?“ Teď svět se soustředí na jednu chvíli kdy stéká mi pěna po ruce. Lepší než v koupelně holit si žíly je chodit po venku. Po luce.

21 názorů

Barty
01. 07. 2011
Dát tip
tak to si precti neco novejsiho .)

Dorota
30. 06. 2011
Dát tip
Jsi něžný. *

feferonka
02. 05. 2011
Dát tip
haha, hustý! :D*

Barty
23. 06. 2010
Dát tip
Děkuji za kritiky "nepřílišvelká" Ilono .)

Barty
23. 06. 2010
Dát tip
Děkuji za kritiky "nepřílišvelká" Ilono .)

Ilona Malá
22. 06. 2010
Dát tip
poslyš ty jsi slušnej řízek :D super!!!

A.H.
14. 03. 2010
Dát tip
Pardon, ale tohle je pěkně hustej guláš.

guy
01. 03. 2010
Dát tip
o.k.

Annalis
09. 02. 2010
Dát tip
Zdá se mi to moc těžkopádné, ale není to špatné poeto.:-)

baronka
27. 12. 2009
Dát tip
Dočetla jsem Atentát ve vaně ještě nás hostí konečník roku starého Přeji obézní hodně obézní rok 2010 Tvá báseň obejmula T

Dobré, dnes po ránu obzvlášť potěšila. Jen víc surrealistických! :-)

Už ho vidím jak dílo chválí svojí tradiční větou - Přestaň mě otravovat svejma zasranejma problémama! (o:

nahá12
16. 09. 2009
Dát tip
:)

hle surrealismus a povedený!

...jiné *

MazLenka
15. 09. 2009
Dát tip
paráda, válíš *

avox
15. 09. 2009
Dát tip
bavilo mne hledat souvislostí, zasmála jsem se, místy uchechtla, dík */ :-)

po luce...to mi leželo v hlavě už dlouho, tvoje po dání mi udělalo radost. Svůj všivák odhazuji v dál...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru