Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pornofilie, Jiří Staněk - křest knihy

17. 09. 2009
1
17
2600
Autor
dassler

Jste srdečně zváni na křest knihy s názvem Pornofilie básníka Jiřího Staňka, na našem serveru porotce v soutěži "Slovo má". Autor se křestu zůčastní osobně. Podrobnosti viz níže.


17 názorů

ludmil
20. 09. 2009
Dát tip
Já přijedu! Název mě láká.

Křt!

jak řekl Marvin (myslím) ..příliš komerční název... nebyl by úryvek?

Rajmund
18. 09. 2009
Dát tip
Kam se hrabou Ramštajni.

pravda. pokusíme se tedy alespoň o videokonferenci :-)

Norsko 1
17. 09. 2009
Dát tip
Se poserou, armine. Být tebou, ještě bych zvážil

Kdybych byl z Prahy, rád bych přibyl. Avšak nejsem, proto se mnou nepočítejte :-(

StvN
17. 09. 2009
Dát tip
Možná příznačnější název by byl pedofilie....

tak aspoň kousek z Reinerovy předmluvy: ...Pocit, že pouze zbytečně kroužíme okolo podstatného, dokud se nedotkneme erotického jádra pudla, nutí jej k násilnostem páchaným alespoň na jazyce. K znásilňování sémantiky. Mnohý význam, který se už už hodlá pohodlně usadit v té které básni, je perverzně zbičován chybějícími čárkami, a pokud se autorovi zdá nedostatečný, nehodný definitivy, nechá ho ihned prolnout s významem jiným. Dva i tři možné výklady proplouvají jeden druhým jako hrdlem vždy o kousek větší ryby. Staněk do svých vět každou chvíli kope jako parchant do hraček, dokud se nerozpadnou na součástky, tedy větné prvočinitele, ale pak se zničehonic polepší a běží je rychle (než přijde čtenářova mysl na to, co vlastně doopravdy provedl) skládat do nových, pravdě stejně málo podobných sestav.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Vaud: ty si filik? ;)

to je něco jako pornofilatelie? :o)

Vaud
17. 09. 2009
Dát tip
Uz podle nazvu vypada, ze mi to bude textove blizke

JiKo
17. 09. 2009
Dát tip
ukázka by nebyla?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
jinak pěkná upoutávka

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
prva!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru