Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Depka

18. 09. 2009
3
14
716
Autor
marthard
den už se vpíjí
do kaluže noci
světlo se ztrácí
na vzdáleném horizontu
vyhaslý lógr
zaliju si znova
v rádiu hlásí
studenou frontu
 
přišel ten blbej den
kdy nemám náladu
prožívat nějaký
podzimní romance
zadupu do sebe
tu svoji náturu
není mi do zpěvu
už  vůbec ne do tance

snad se mi jenom zdá,
že je tahle tma
mnohem černější
než ta včerejší

ten průvan pocitů
mi leze do bytu
škvírou okenní
podléhám
a to je k zbláznění
 
 

14 názorů

jarouch
21. 10. 2009
Dát tip
Divila by ses, kolik lidí sem chodí jako svoje sekundární image a jak si jí váží. To je všeobecně prokázáno u tvoření virtuální osobnosti a písmák není žádná vyjímka. A při takovým postoji člověk velice jednoduše mění názory, ať už pod zástěrkou "učení se vnímání básně" - když názor nemá, nebo když vidí názory "vyšší" osobnosti podle které se bude řídit... Pokud chce saintzero nechat hodnocení děl statisticky objektivnější, nerozebere báseň - to je pochopitelny.

(závorka)
18. 09. 2009
Dát tip
éé takhle lépe:
depka [ :-( ]

(závorka)
18. 09. 2009
Dát tip
zkusím odkaz
depka [ :-( ]

(závorka)
18. 09. 2009
Dát tip
jo, ale jo jinak já řeším depku viz: (závorka) depka

Alojs
18. 09. 2009
Dát tip
líbí se mi začátek a dojezd. to mezi tím je... takové nemastné neslané, navíc degradované tím tancem. to je úplně zbytečná poznámka. trochu mě tam ruší. celkově vzato však schopné.

Rajmund
18. 09. 2009
Dát tip
Brazilskej deštík?

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
tak jo asi začnu dělat rozbory toho, jak geniální básně autoři mají, možná budou překvapeni co všechno se tam dá najít a rádi budou se mnou souhlasit, s tím že to tak opravdu mysleli. tohle já rozhodně nechci.

blbjenka
18. 09. 2009
Dát tip
to bys musel mlčet soustavně a furt, milý příteli, abys náhodou někoho nenarušil :o) a my jsme tu wod toho abysme mluvili. případně diskutovali, je-li o čem. těžko někdo zásadně změní názor a vlastní pocit z díla jen proto, že si přečte ten tvůj. a třeba ani nepřečte - řikám, nefandi si :o)

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
já si nefandím, ale každý má svoji fantazii nechci mu ji narušovat.

blbjenka
18. 09. 2009
Dát tip
při troše snahy by z toho mohla bejt solidní písnička saintzero: zas tak moc si nefandi, nemění :)

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
zapomněl jsem dodat, že tenhle veřejný rozbor už dělat nebudu, mění to názor čtenářů.

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
doufám ,že v první sloce myslíš noc jako metaforu pro depresi, potom 1 a 3 sloka dobrá, jinak by to bylo mínusový, ale já * dám za tu tmu ať je to jakkoliv.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru