Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomínání

23. 11. 1999
1
0
777
Autor
Phylie

uz jsem tady vzpominal... ted nechci zapomenout

stal pred smrti a snazil se zapomenout na to, ze zil, na to, ze umira. neslo to. a on to vedel. miloval, a proto nemohl zapomenout. ani na to ze zil, natoz na to, ze umira. ale porad se jeste snazil. bylo to nespravedlive. chtel umrit v klidu. kdyz miluje, umira v klidu? musel by milovat tak, ze by byl on, osoba kterou miloval, s nim a musel vedet, ze je milovan. ale jeste se snazil. snazil se zapomenout ze zapomnel jednou behem zivota a proto ted umira a zapomenout uz nelze. A chce se jeste snazit? Vi, ze nelze, vedel to, i kdyz miloval, i kdyz zacal umirat. Rika si, miluji, tak se musim snazit zapomenout. Chtejte zapominat, opoustejte, snazte se nemilovat. Mozna zapomenete. Zapomnel. Byl mrtvy ...........
jirun
07. 04. 2001
Dát tip
ponurý
a smutný

Saxanka
03. 05. 2000
Dát tip
Nezapomínej...

fid
26. 11. 1999
Dát tip
No jo, deprese.... ale stravitelná....

Gity
23. 11. 1999
Dát tip
Na nektere veci se zapomenout vazne neda...jiste je, ze prijemne clovek zapominat ani nechce a neprijemne cas z nasich vzpominek smyje...az budu jednou mrtva nebudu vzpominat na nic, ale nekdo si na me mozna vzpomene...nekdo, kdo miloval...

Phylie
23. 11. 1999
Dát tip
gity: dik... jen ti preju, aby ten, koho milujes, to vedel, byl si tim jist a miloval te nejmene tak, jak milujes ty jeho.....Radek

castan
23. 11. 1999
Dát tip
Phylie: A jakto že já miluji a stejně jsem mrtvý?

Phylie
23. 11. 1999
Dát tip
Ty jsi mrtvy? Fyzicky rozhodne ne, a protoze pises a ctes, pak ani psychicky....

castan
23. 11. 1999
Dát tip
Phylie: Ale jsem.... To už jsou jenom posmrtné záchvěvy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru