Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Andělsky andělské

21. 09. 2009
5
10
1328
Autor
Dreamy Angel

anděl

aingeal

engill

Miluji, kradu, vzpomínám…

anjel

ange

angélus

…kreslím, tančím, proklínám…

angelo

ángel

ангел

…válčím, dýchám, nemluvím…

anghel

anđeo

archangelos

… bolí to, zlobit se neumím


10 názorů

Díky ! :) 


Jonash
31. 01. 2013
Dát tip

ANO ANDĚLÉ VŠECH ZEMÍ ( TEDA SKORO VŠECH ;)  V JEDNÉ BÁSNI. ANDĚLSKÉ :) *


Jů, kuji :-)

...už za nápad *

Jsem jako ty.. názvy odflákávám.. A máš nějaký nápad?

beruška
22. 09. 2009
Dát tip
Ty názvy andělů jsou krásné...a skvěle dokreslují tu básničku...jen bych tomu možná dala jiný název :)

Tak děkuji. Promiň, trošku jsi mě zmátl :-)

Ale Andílku, nebuď přece tak strašně vztahovačný...!:-) Hlavně, aby se ani Andělé všech zemí moc raději nespojovali! To tady už něco podobného bylo, jenže s proletáři! A moc to zaplaťpánbu nebylo platné( že ti proletáři volali po tom, ať se spojí!)Sakra, tohle neber nijak moc vážně! To je můj "osobitý" druh humoru! Ale....? Ono to má vlastně i nějakou hlubší myšlenku! Napoprvé mi uniklo! Nejprve na anděly vzpomínáš, pak je proklínáš, pak pro ně válčíš a dýcháš, ale sama jim to neřekneš (asi se nechceš takovou "hloupostí" vytahovat) a pak...... přijde ta pointa! Škoda, že nemohu dát dva tipy! Je to moc hezké a líbí se mi to. J.Š.

Jak odmyslíš? Nelíbí se ti andělé všech zemí? V každé vypadají jinak ;)

Jůjda, když "odmyslím" slovník, je to hezká říkánka! Líbí se mi to! J.Š.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru