Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

24. 09. 2009
1
1
800
Autor
WhiteHawk

Co je to život otče?

Je to čas, čas od chvíle kdy jsi poprvé otevřel oči, do doby než je zase nadobro zavřeš synu.

A k čemu je život otče? Proč máme žít?

Žijeme pro své cíle, kterých se snažíme dosáhnout. Pro své touhy, které si chceme vyplnit. Žijeme pro své blízké synu.

A co když už nemám pro co žít? Co když si připadám zbytečný?

Všichni máme pro co žít synu. Ať už pro svou rodinu, nebo pro své přátele. Všichni máme něco, čeho chceme dosáhnout. Ať už je to postavení, majetek nebo moc. I když to vše spolu souvisí, všichni nemůžeme mít vše. Někteří lidé žijí pouze pro rodinu a někteří zase pro moc a slávu.

Pro co žiješ ty otče?

Já synu? Jsem tu hlavně pro tebe. Kdykoli budeš cokoli potřebovat, budu tady. Ptej se, žádej o radu, vždy se ti pokusím pomoci.

Pomýšlím na smrt otče. Přemýšlím co přijde po ní. Co se stane až naposledy vydechnu. Budeš tu se mnou otče?

Jsi ještě mladý synu. Na tebe si smrt ještě dlouho počká. Budeš mít ještě dost času o ní přemýšlet.

Ba ne otče. Já už nemám pro co žít. Nemám žádný cíl. Ani nikoho … snad jen …

Ano synu?

Je tu … Je tu pár lidí … Pár lidí, kterým bych tím zlomil srdce. Které miluji, bez kterých bych si svůj dosavadní život neuměl ani představit. Je to má rodina a mí přátelé. Není jich moc, ale mám je rád. A pak … A pak je tu ona … Je tak krásná, tak milá a hodná .

Co je to za pocit otče? To teplo jenž cítím. Ten pocit když ráno otvírám oči a myslím na ní? Když jdu večer spát a srdce se mi svírá bolestí. Ta nepřekonatelná touha být s ní. Nechápu to otče.

To je láska synu.

Láska?

Proč šeptáš synu?

Mám strach otče, strach aby nezmizela. Strach z toho že ji ztratím. Musím za ní otče, musím jí říct co k ní cítím. Že ji miluji a že chci být jen s ní. A to do konce života otče.

Jen běž.

 A synu?

Už máš pro co žít? …


1 názor

moorgaan
24. 09. 2009
Dát tip
..a šel jsi synu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru