Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Les

28. 09. 2009
4
9
1105
Autor
Kaja.darlie
Schovám se do lesa. Tam mě nikdo nenajde. A kdyby mě volali, neuslyším je. Pokud jo, tak stejně nepříjdu.
Schovám se pod padlý strom. Snad staletý. Do kupy spadlého listí. Voní zemí. A v samožě budu čekat na jaro. Snad se i já zazelenám.

9 názorů

Maverick
11. 10. 2009
Dát tip
to není špatné

Já to nevidím na začátek povídky a myslím, že to je vlastně básnička v próze, která vyslovila ten pocit. Pěkné. Představuju si, jaké by to bylo, kdyby se to tak doopravdy dělalo. V lese by byli schovaní lidi, kteří by se cítili stejně:) To by stačilo jít do lesa a najít si svého schovaného člověka.

MazLenka
29. 09. 2009
Dát tip
Moje každoroční touha-zahrabat se do listí a dát budík na jaro.........

Petrusha1
29. 09. 2009
Dát tip
to už aby človek radšej ani do lesa nechodil

Kaja.darlie
28. 09. 2009
Dát tip
Tak já mám "úlety" furt a někdy prostě jen moc myslím :-D Člověka napadnou slova a netuší co s nimi...

ta pointa nicmoc, to před tím se mi líbí, dobrej začátek povídky, třeba.. p.s. samožě je nějakej úlet nebo co?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru