Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

13. 10. 2009
0
4
594
Autor
martan

 

Už hezkou řádku krutých let

zvoním u tvých nedobytných dveří

ve schránce máš čerstvý med

chci cítit vůni prachového peří

Už hezkou řádku krutých let

ve schránce máš čerstvý med

Už hezkou řádku krutých let

chci cítit vůni prachového peří

                                                                                             u tvých nedobytných dveří

4 názory

martan
14. 10. 2009
Dát tip
Omlouvám se za způsob, jakým jsem se tu objevil..vím, neznalost pravidel neomlouvá. Budu se snažit na té neznalosti zapracovat:)

...jsem ti říkal :)

papouch
13. 10. 2009
Dát tip
není dobré sem sypat hromadu výtvorů naráz! Jednak to nebude nikdo číst a druhak tím odsuneš ze stránky ostatní autory, což je bezohledné.. Doporučuji sem dávat 1 - 2 díla denně. Písmák má i tu funkci, že si můžeš při vkládání díla nastavit dopředu datum zveřejnění, takže toho sice vložíš více, ale zveřejňuje se to automaticky postupně. A též je vhodné, když někam vlítneš, tak se nejprve rozhlédnout, podívat se, jak to tam chodí, přečíst si pravidla, zjistit, jaké to má funkce a pak teprve tam něco sypat. Pravidla a nápovědu najdeš zde http://www.pismak.cz/index.php?data=text&id=4 Prosil bych - to, co jsi sem dnes nahrnul buldozerem, zase smazat a dávat to sem jedno po druhém.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru