Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Film s neobvyklými sexuálními praktikami

24. 10. 2009
29
34
1984

Typická Jejdovildovolovina. (Jejdavilda promine.)

Jedna známá trhovkyně

prožívala blaho v kině

Dočetla se v Reflexu

že je ten film o sexu

byl však i o zelenině


34 názorů

Bíša
03. 11. 2009
Dát tip
:-)))

Ano, ten výraz zhruba odpovídá situaci.

Linkinka
28. 10. 2009
Dát tip

Nenech se mýlit Dave, často se v těchto případech jedná o opravdovou okurku. A žádnou nakladačku. Pořádnou hadovku!

Toscano, cvrčky s pampeliškovým salátem míváme obden. Akorát minulou neděli jsme měli řízky z potemníka. To je taková "vysoká" mezi hmyzem. Poslední dobou u nás ale brouků nějak ubylo. Dokonce se proslýchá, že za vymizení chroustů může naše rodina, což je ovšem bohapustá lež. Vloni na vánoce, jsem na vlastní oči viděl, jak sousedi zdobí smrček řetězy z chroustích krovek!

ponedělí
26. 10. 2009
Dát tip
Hele, Květoň, ještě jsem furt svéprávné (aspoň papírově), tudíž: výborné!

Hele, Ponedělí, oba víme, že výborné to zrovna není, ale díky za účast. Příležitostně omrknu tvé pozvolné verše. (-:

ponedělí
26. 10. 2009
Dát tip
výborné!

Toscana
26. 10. 2009
Dát tip
Květoni, já bych to s tou askezí neviděla zase tak tragicky - v létě nasušíš dostatek cvrčků a v zimě budeš žít ze zásob... :O))) Vaude, sadista jsi ty, když nám tu vykládáš o římských 23°C!!!! Hade!!!

Když je vegetarián masochista a zavřeme jej do sadu, mohlo by se zdát, že se jedná o sado - masochismus. Ale je tomu právě naopak. Stejně tak, jako když sadistu sadaře šťouchneme do propasti Masocha, která zeje v Moravském krasu.

macecha
26. 10. 2009
Dát tip
Vaude, to vlastně bylo sado-maso :-)) Květoni - paráda, pobavila jsem se. T***

Tady zima ještě nezačala a už mi leze krkem. Jak já ti závidím. No nic, zatopím si večer v sauně a bude dobře.

Vaud
26. 10. 2009
Dát tip
Napadlo me, ze vegetarianstvi je maso-chismus davam si croisant a kavicku v centru Rima - je tu fajn 21-23 stupnu, Pismak by mel na podzim odletet do teplych kraju (krome Nerouska - ktery by nas urcite navedl nezadoucim smerem)

Páni, celý víkend jsem vydržel bez počítače! Nejsem závislý! Pravda, při pomyšlení na Písmák se dostavily lehké abstinenční příznaky, ale ty jsem bez problému rozchlastal. K věci: Navzdory mnohoslibně frivolnímu titulu a žertovné formě limericku, nezavdalo dílo podnět ani k vlažné, natožpak k vášnivé diskuzi. Vyčetl jsem mezi řádky, že si takovéto skvosty mám příště vetknout za nějaký hezký klobouk, a raději se vytasit s něčím onačejším. A tu se dostávám k jádru psa, neboli - zde je pudl zakopán. Neboťˇ, kdybych měl všeho ostatního tolik, jako dobrých nápadů, živoře v poustevnické chudobě, hladověll bych po způsobu indických asketů. Je to zatím na vás, přátelé. Vymýšlejte a pište, ať se mám kde inspirovat. Ale pospěšte si, neboť nejen duch, leč i zrak mi slábne.

jejdavilda
25. 10. 2009
Dát tip
Jo a nedej na kritiky. Piš co chceš

jejdavilda
25. 10. 2009
Dát tip
Musím i kdybych nechtěl* ( ale stejně bych chtěl i kdybych nemusel)

Něco jako Čaroděj ze země OZ. Děti hádaly ovoce zelenina...a pak jen sledovaly s otevřenými ústy.T.

zase celer? :o)

Toscana
25. 10. 2009
Dát tip
takže to odhaduju na film s cílovou skupinou vegetariánů... my masojídci jsme zase ostrouhali mrkvičku (asi pro ty vegetariány) :o)))) *t

avox
24. 10. 2009
Dát tip
no nazdar, a zelinářkám zvlášť... :-))) */

Rajmund
24. 10. 2009
Dát tip
Kde ten film hrají?

Oldjerry
24. 10. 2009
Dát tip
jejdavilda se určitě zachechtá - není suchar. Nakonec to trochu inicioval - či snad néééé ? *

Impresse
24. 10. 2009
Dát tip
:-)*

Piš povídky a netrus takovýhle drobky, lenochu!

Ó
24. 10. 2009
Dát tip
...to neznám...

Diana
24. 10. 2009
Dát tip
a zas jsem se nic nedozvěděla :-)

Vaud
24. 10. 2009
Dát tip
tak to nebylo sado-maso :-)

wedle_vazy
24. 10. 2009
Dát tip
...ale okurková sezóna je už tatam ;)

Norsko
24. 10. 2009
Dát tip
a o ovoci

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru