Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Důvod k zamyšlení

03. 10. 2001
7
0
2772
Autor
Harold

Vlivem automatických textů posralo 99 % surrealistických básníků tři křídla reality !

     Kdo si toto uvědomí vyvaruje se následného znechucení z hořkosti pudů ! A přitom v průměru každý sedmý verš vázané poesie je napaden !

 

Ano, N A P A D E N ! ! !

 

     Umírá-li vlivem této hrůzné nákazy tolik básní, musíme my ZVOLENÍ začít psát svou Lásku na podzimně k zemi slehlé listy javoru.

 

POZOR !!! - Duby neopadávají !

 

     Možná je to příliš složité, ale já se k tomu ve čtyři hodiny ráno vzbouzet nebudu ! Psát nesmyslná šestiverší o umrzlých vlašťovkách a perverzní zábavě začínajících hokynářů nemá smysl, neboť údaje byly zpracovány statisticky.

     Ale vraťme se k meritu věci ! Doneslo se mi (od některých autorů), že zaznamenali pokusy INFIKOVAT i volné verše. (Ani na prózu se ubohá viróza nezmůže...) Já sám jsem doposud nezpozoroval ni náznaku, ale považuji za důležité, ba svrchovaně důležité NEPODCENIT !

     Dodnes si ještě vzpomínám na kukačku a datla. Och, jaká to kombinace... A šest stupňů Celsia tomu rozhodně nepřidá...

     Nechám teď na úvaze každého z vás, jakou důležitost budete přikládat genialitě mého objevu, ale na každého dojde ! Varuji tímto všechny instalatéry, přestože nejsem zrozen pro pouhé manifesty. Představte si například Lampářovo auto polité jasmínovým čajem (jen na bočních dveřích, přirozeně...) Ještě dnes se budím v noci hrůzou při myšlence na rum v pneumatikách.

 

Veršoslepci, básníci, lyžaři a literáti !

 

NEKOUSEJTE ZA JÍZDY DO VOLANTU !!!

 

Váš, v sedmém verši

 

 

 

JHS


Robynson
30. 12. 2001
Dát tip
Rum v pneumatikách je svinstvo. Nic to ovšem není ve srovnání s rumem v žaludku. :-))

Prokletí
28. 11. 2001
Dát tip
neleebee :-( m.

Vole
27. 11. 2001
Dát tip
vlastne ani neviem

Gls
26. 11. 2001
Dát tip
jednoprocentní naděje vstání na čtvrtou je slušná, neboj :-).

Dejm
17. 11. 2001
Dát tip
neříkám to často, ale ... :o)

Harold
08. 10. 2001
Dát tip
Děkuji, děkuji !!

vlaštovka
04. 10. 2001
Dát tip
O-ou.. hlásím, že vlašťofky jsou vpořádku a zpráva o jejich umrznutí je nesmyslná... každá máme svůj příruční ohřevný slunmíček :o))) ☼

Wiki
04. 10. 2001
Dát tip
asi nejsem vlaštofka :-((

Spvrivs
04. 10. 2001
Dát tip
Já taky ne, já žeru asfalt. A taky listí z dubu, co naň spadne. :o))

vlaštovka
04. 10. 2001
Dát tip
A jeden máme pro Wiki :o))) ☼

Vojtek
03. 10. 2001
Dát tip
napaden...

zirafka
03. 10. 2001
Dát tip
jeeee :-))))))

alča
03. 10. 2001
Dát tip
U nás na ničí ves duby opadávají. A to prosím listama dolů!!

Pája
03. 10. 2001
Dát tip
* ;-))))))))) alča: to nejsou listy to jsou křídlohoubé kůry

Ja ja *!

xpired
03. 10. 2001
Dát tip
:-)))))

JiKo
03. 10. 2001
Dát tip
To je kravina!

Danny
03. 10. 2001
Dát tip
viz _JiKo_

Wopi
03. 10. 2001
Dát tip
jůva! :)) *****

zoo
03. 10. 2001
Dát tip
Vo těch dubech bych si taky zapolemizovala, ale jinak bavím, těším a přikládám jak důležitost, tak úsměv. :-)

Atala
03. 10. 2001
Dát tip
Kouty útočí!!!!!!!! :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru