Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž Menšiny mezi námi 2009

26. 10. 2009
5
46
1597
Autor
bikarf

Rád/a píšeš básničky, příběhy či děláš rozhovory s lidmi? Chceš dělat něco originálního, kde se může naplno projevit tvůj umělecký či novinářský talent? Pokud jsi odpověděl/s alespoň jednou ano, máme pro tebe možnost to dokázat.

Občanské sdružení Romea i letos vyhlašuje soutěž se zastřešujícím názvem Menšiny mezi námi, ve které se hraje o zajímavé ceny. Za svůj nápad, talent či snahu můžeš vyhrát zajímavé ceny.

http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_6821

Vítězné příspěvky budou zveřejněny v časopise Romano voďi a na internetových stránkách www.romea.cz, www.skola.romea.cz. Také budou otištěny v publikaci Menšiny mezi námi, která poputuje do vybraných škol a institucí.

Příspěvky posílejte na adresu:
Romea o.s.
Žitná 49
Praha 1, 110 00
nebo na e-mailovou adresu: mensinymezinami@seznam.cz
HESLO: Menšiny mezi námi

PODMÍNKY:

Každý příspěvek musí být označen těmito údaji (v jiném případě budeme ze soutěže vyřazen):

1. Téma + forma příspěvku
2. Věk
3. Jméno, příjmení
4. Adresa školy, třída
5. Telefonní číslo do školy, jméno učitele odpovědného za soutěžící, popř. emailová adresa.
6. Kraj

Pokud bude chybět jakýkoliv údaj, budeme nuceni soutěžní příspěvek vyřadit ze soutěže.

UZÁVĚRKA SOUTĚŽE JE: 13.11.2009

Témata:
1. Co pro mě znamená náboženství?
2. Moje setkání s Romy
3. Extremismus – nebezpečí pro celou společnost?
4. Multikulturní společnost – jak si ji představuji?
5. Mám výjimečného kamaráda/kamarádku
6. Holky s holkama, kluci s klukama – homosexualita mýma očima

Kategorie, ve kterých je možné soutěžit:

1. děti do 10 let
2. od 10 do 15 let
3. od 15 do 18 let

Soutěžit je možné v těchto formách:

1. Literatura (básnička, povídka, osobní zážitek, rozhovor s imaginární osobou, komentář, reportáž, úvaha, apod.)
- příspěvky musí mít rozsah 1-3 listy A4, napsané na stroji nebo počítači; ručně psané budou uznané jenom skutečně čitelné příspěvky;
- lze poslat poštou i elektronicky emailem (adresy uvedeny níže);
- psát možno v češtině nebo romštině (volba jazyka nebude mít žádný vliv na hodnocení)

2. Fotografie (fotografie černobílá nebo barevná, fotopříběh)
- soutěžící může soutěžit pouze s jednou samostatnou fotografií
- fotopříběh se může skládat z max. 5 fotek na sebe navazujících
- lze doručit poštou nebo elektronicky na uvedenou emailovou adresu

Velice se těšíme na Vaše soutěžní příspěvky.

Pro případné dotazy nás kontaktujte na e-mailové adrese: mensinymezinami@seznam.cz nebo volejte tel. číslo: 257 329 667 – Petra Zajdová

Projekt byl podpořen Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR.


46 názorů

Augustus
13. 12. 2009
Dát tip
Zadání soutěže mi rovněž připadá hloupé, nicméně jako svého druhu literární soutěž se domnívám, že na Písmáka patří.

Oldjerry
02. 11. 2009
Dát tip
papouchu - jen tolik, že je to akce někoho, kdo si sem přišel dát reklamu na svou akci, navíc některá témata se mi zdají mezní, za třetí řešení otázek národostních a jiných menšin mi vůbec nepřipadá jako záležitost Písmáka. Jestli je nějaká kamaráčoft, tak to holt jsem si tu poznámku měl vstrčit do jakéhokoli místa, kde ji nikdo nebude vidět.

papouch
02. 11. 2009
Dát tip
Oldy vyjádři se jasně a konkrétně, prosím. Co zde považuješ za zneužití serveru?? (Blábolů od magorů je tu fůra, ale skutečně nevím, co ti připadá jako zneužití.) Děkuji.

neroušek
02. 11. 2009
Dát tip
Přesně tak:v Americe se zase v dětech vzbuzuje nenávist k teroristům,což je pomalu každý,kdo nesouhlasí s kořistnictvím Ameriky ( 5 procent světové populace na 40 procent spotřeby surovin Země.)Moderní otrokářský systém je založen na důkladném vymytí mozků ve školách.Nech si Kamil všimne vždy těch zběsilých oslav u nás k výročí "Sametové".Nyní už 20 let "svobody".Hehe.*****

bikarf
02. 11. 2009
Dát tip
V některých diskutujících jsem odhalil sklony ku kritice věcí neznámých, snaze komentovat situaci za každou cenu, touze mít originální komentář, ponižování ostatních...nic neodpustitelného, ale přece jen bych zde čekal úroveň jinší. A jestli mě teď nějakej chytrolín bude urážet, alespoň uvidíme koho jsem se dotknul...;-)

Neroušek na to kápl... V Americe zase dostávají děti za úkol napsat esej o terorizmu...

Oldjerry
01. 11. 2009
Dát tip
Papouchu - a jak tedy dělá kozička ?

neroušek
01. 11. 2009
Dát tip
Díky.******

Godfrey
01. 11. 2009
Dát tip
neroušek: To jsi řekl moc pěkně. ;-)

papouch
01. 11. 2009
Dát tip
Oldy co to meleš??? Jaké zneužití serveru, proboha???

Oldjerry
31. 10. 2009
Dát tip
Musím dát tip - tady chybí už jen názor mladých koziček na zoofilii. Proč tohle trpí naši admini ? To je naprosto jednoznačné zneužití serveru, ale když to neláme šéfstvo tak holt to je povolený.

A, jeje, to zas bude debata, říkala jsem si, otvírajíc toto vlákno. Ono se totiž, přiznejme si to, přátelé, spoustě průměrných tuctových mainstreemových Čechů při vyslovení slova "menšina" jaxi zatmí před očima. No a ono to nakonec není tak zlé! Tedy, ideální to určitě zdaleka není, nicméně na téma menšiny mezi námi jsem už četla řadu mnohem strašlivějších příspěvků. Škoda jen, že je tu to věkové omezení. Bývala bych měla čím přispět.

Tragicus
30. 10. 2009
Dát tip
A nerousek byl toho prvni obeti.

neroušek
30. 10. 2009
Dát tip
Milý Kamile,skutečně si nepochopil,oč jde? Právě proto je nutné tak nízké věkové kategorie,jde o vymývání mozků vládnoucí ideologií.*****

Skutečně rád bych si přečetl názory autorů z kategorie děti do 10 let, zejména pak ohledně témat náboženství, rasizmu a homosexuality. Ještě by možná nebylo špatné vytvořit zvláštní kategorii pro kojence (1-2 roky) a těm zadat jako téma rozbor teorie relativity a analýzu sexuálních vražd.

jejdavilda
29. 10. 2009
Dát tip
no jo, ovšem nebudu nařknut z rasismu ( přitom se Romu často zastávám) když uvedu své dvě přímá setkání, z nichž jsem vyšel o něco chudší?

Godfrey
29. 10. 2009
Dát tip
Chudáci děti...

bikarf
29. 10. 2009
Dát tip
Přečetl jsi celé zadání soutěže? Jestli ano, tak jistě víš, že jediným diskriminujícím kritériem je věk.

jejdavilda
28. 10. 2009
Dát tip
není to diskriminace většiny?

to je jako Norsko s tělocvikářem :o) přitom normálně učí pracák :o)

kdes přišel ke školníkovi? záškoláku...

VTM: mám úču za manželku :o) dokonce ze školky...:o)

Vaud
27. 10. 2009
Dát tip
Alesi - 4% mensina na vecircich nejsou celebrity, ale celebřiťové

bikarf
27. 10. 2009
Dát tip
Děkuji za odezvu. Celkem mě to uklidnilo, protože jsem hned nabyl dojmu, že zde vládne nepříjemná atmosféra...;-)

papouch
27. 10. 2009
Dát tip
nepohoršil :-) (já jsem tu od toho, abych brblal .-) zveřejni, budeme se těšiti

bikarf
27. 10. 2009
Dát tip
Veřejně slibuji, že zde v brzké době zveřejním něco co se dá skutečně slušně zkritizovat ;-).

bikarf
27. 10. 2009
Dát tip
Ad menšina: I. Gabal a kol., Etnické menšiny ve střední Evropě: konflikt nebo integrace. Praha: G plus G, 1999 - 341 s. ISBN 80-86103-23-4

bikarf
27. 10. 2009
Dát tip
Zdravím komentující, chodím jsem již delší dobu číst Vaší tvorbu a napadlo mě, že by bylo dobré zrovna tady zveřejnit soutěž, kterou organizuji. Omlouvám se pokud jsem Vás tím jakkoliv pohoršil, ale záměrem je pouze zveřejnit informace o soutěži a umožnit tak cílové skupině zapojení. Ad menšina: doporučuji se vzdělat pomocí této publikace - I. Gabal a kol., Etnické menšiny ve střední Evropě: konflikt nebo integrace. Praha: G plus G, 1999 - 341 s. ISBN 80-86103-23-4 :-)

na některých večírcích celebrit má 4% menšina většinu...

Vaud
26. 10. 2009
Dát tip
a o nasi svycarske mensine zase nic :-)

papouch
26. 10. 2009
Dát tip
Menšina jsou, Armine, například ti, kdo v Praze chodí na Vyškovské pivo. .-)

papouch
26. 10. 2009
Dát tip
taky se mi moc nelíbí, když se sem někdo přihlásí jenom proto, aby sem fláknul inzerát.. i když literární.. a pak už se tu neukázal..

Otázka taky je, co je to vlastně menšina...

To ses zaregistroval jenom kvůli tomuhle inzerátu?

Narvah
26. 10. 2009
Dát tip
dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru