Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o nových kozačkách :o)

30. 10. 2009
5
25
2234
koupila jsem si boty
byly ve výloze
padly mi do noty
skví se ted na mé noze

/krásné
semišové
v dešti nenavlhnou/

vyjdu si v nich na procházku
ulovím v nich svoji lásku!

25 názorů

zlý_mýval
09. 10. 2010
Dát tip
Epické.

Dívko, nevydírej! :)

Metta
01. 11. 2009
Dát tip
neděkuj, tipuj :-)! Usmolila jsem dílo extra pro autorku, halloweenské :-///

A.H.
01. 11. 2009
Dát tip
Díky za dodatek ;)

Metta
31. 10. 2009
Dát tip
hahahahaha - proč tu jsou tipy: 1. kámoši se tak zdraví 2. novopísmáci se tak povzbuzují 3. tvá fotka, vo tom jsme už mluvili 4. aj z recese 5. v seznamu vedle tipu koukni, kdo tě tipuje 6. hodnotí se osobní dojem zdíla 7. to vostatní ad V posteli - kvůli názvu asi :-))) Máš mě ráda ?

nene, nesouhlasím s vámi, na co by tu tipy jinak byly, kdyby nevypovídaly o kvalite textu...třeba moje básen v posteli je nejvíc tipovaná, přemýšlela jsem proč a asi to proste bude tím, že je nejlepší!

silence
31. 10. 2009
Dát tip
tady ne e :)

A.H.
31. 10. 2009
Dát tip
Je mi líto, ale počet tipů nijak nevypodívá o kvalitě textu. Je to velice zkreslující údaj. Ber to na vědomí. Pišta má pravdu.

No to je ale nádherná básnička!

Metta
31. 10. 2009
Dát tip
věz, že těch pět tipů vůbec nevypovídá o kvalitě básničky. Přemýšlej, co ti řekl Raab o té fotce.

To bych si nikdy nedovolil!

....ty si ze me utahuješ:(

Máš pravdu. Jak jsem mohl být tak slepý????!!!!

jinak všem ostatník mocinky děkuju:-* <3

ale má to pět tipů, to přece vypovídá o nějaké kvalitě básničky přece..nedávali by mi tipy, kdyby se nejedanlo o dobře zvládnutou poezi..samozřejmě žertovně pojatou (proto smajlík)

Ted, skvící se na tvé noze, to musí být prima pohled:) Každopádně - text je pitomý, smajlíka do názvu může vetknout jen ignorant a nebýt zmínky o semiši a vlhkosti (zdejší legenda), tak bych si i uplivl. Takhle si pouze zklamaně povzdechnu.

BigBivoj
30. 10. 2009
Dát tip
sedmimílové :) *

hihi, děkuji

koloušek
30. 10. 2009
Dát tip
Aby to nebyly takové, co měla Přenosilová. Přeji, ať to vyjde!T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru