Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

balada o rosalinde

30. 10. 2009
3
30
2006

já ráda čtu smutný příbehy, tak jsem chtela napsat baladu o rosalinde, je to má vymyšlená hrdinka, rkásná, černovalsá dívka,do které se každý zamiluje a žije asi ve středoveku nebo 19.st..no proste v minulosti..ejdřív jsem myslela, že by to mohla být upírka, ale o tech ted hodne píše stephanií meyerová( má oblíbená spisovatelka), tak ..no uvidíte sami :)

krásná rosalinda
mela vlasy jak havraní křídla
eá eá eá

ráno v potoce
máchala své prádlo


přijel k ní statný mladík
 a v jejích očích se utopil

sesedl z kone a povídá

eá eá eá

co tak krásná panna
delá tak sama v lese

a ona dí
umřel mi tatíček
žiju sama v chatičce


eá  eá eá

chlípne na ni pohlédl
okem krhavým
pod stromem se ji zmocnil
kde mely lišky noru

eá eá  eá

krásná rosalinda
rok na to
dvojčata porodila
hodila je do řeky
sebe  taky zahubila
jedem

eá eá eá



pozn. to eá eá eá si předstvate jako takový welšský pokřik, zksute si to nahlas

30 názorů

ponedělí
06. 11. 2010
Dát tip
Jůl: eá eá eá!

Dobře, sypu popel.

ponedělí
06. 11. 2010
Dát tip
strašidlo: teorie dluhého trvání praví, že středověk šmatlá až po 19. století °) pro mě antika jako paprika, zme lidi, ne?

Klasické vzdělání velí: "Středověk je obvykle ohraničen pádem Západořímské říše v roce 476 a objevením Ameriky Kryštofem Kolumbem roku 1492 či zveřejněním 95 tezí Martinem Lutherem roku 1517." (znouzectnost Wiki) Devatenácté století je o pořádnej kus vedle. :-)

vy tomu vůbec nerozumíte! doplnte si radši klasické vzdelání a pak pochopíte konotace!

středověk nebo 19. století? Ó jé.. sesedl z koně a povídá: "eá eá eá" tyhle momenty mě fakt pobavily

sepiolite
05. 11. 2009
Dát tip
eá eá eá to je bomba!

Stínolez
30. 10. 2009
Dát tip
Taky...!

Rabb
30. 10. 2009
Dát tip
beru!

Stínolez
30. 10. 2009
Dát tip
Rabbe... inu.. kritika je stale kritikou a jedni ji berou jini ne.. Kdo vi - casem ale kazdy pochopi...

Rabb
30. 10. 2009
Dát tip
kua.. teda dave.. :-) sorry.

Rabb
30. 10. 2009
Dát tip
jenže ona je z toho, stíne, jen taková smutná, že jí to ady trháme.. místo aby se vzchopila, utřela slzu, sundala fotku a z negativních věcí si brala to pozitivní. škoda, taková hezká holka to je.. ;-))

BigBivoj
30. 10. 2009
Dát tip
no tak

:(

Stínolez
30. 10. 2009
Dát tip
Inu.. neni to tim, ze bych precetl malo balad, mel jsem se lepe vyjadrit, asi jsem netusil, ze dojde k nedorozumeni. Samotny pribeh by nemusel byt detinsky a na baladu se hodi, ackoliv zpracovani se mi takove zdalo.. A uz nikdy prede mnou nerikej, ze stredovek a 19. stoleti je skoro to same..!

Rabb
30. 10. 2009
Dát tip
dobře.. už mlčím.

no ale ona přece ráno v potoce máchala své prádlo...:)

Rabb
30. 10. 2009
Dát tip
a raději bez prologu.

děkuji, na té fotce me fotil strýček :) stínolezi, vůbec se neomlouvej, jen si četl asi málo balad.. a středovek..19.st..to je skoro to samé :)

Rabb
30. 10. 2009
Dát tip
Dave právě potvrdil mou teorii o fotce na profilu.. aha?

Rabb
30. 10. 2009
Dát tip
při psaní veršů je důležitý, jaký slova budeš volit, malý prostor, proto hodně viditelný.. jako příklad: ráno v potoce/máchala své prádlo..

Stínolez
30. 10. 2009
Dát tip
Predem se omlouvam za sva slova, ale pisu to, co citim. Zacnu-li z formalni stranky, obcas mne trochu zklamalo, ze neni jednotna forma, v jistych slovech pouzivas diakritiku a v jinych Ti chybi. "ea ea ea" jsem po dvou versich spise jak pokrik bral jako oddeleni jednotlivych strof, jako obcas v knihach byvaji vnitrni celky kapitol oddelene hvezdickami. A co se samotne basne tyce - inu, pripada mi trochu detinska (omlouvam se, nemam lepsiho ekvivalentu). Snad Ti to bude co k cemu.. PS: ad prolog: stredovek a 19.stoleti.. - to je trochu velke rozpeti, nemyslis? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru