Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žena minulosti

04. 10. 2001
0
0
803
Autor
Doubleheader

Vidím ženu minulosti

jak ubíja sa v prítomnosti,

jak ničí sa , ohýba, umiera,

jak život ju zviera.

 

Vidím ženu minulosti

jak nepáči sa sama sebe v prítomnosti,

jak nenávidí boha a celú prírodu

za to, že rastie do hrobu.

 

Vidím krásku minulosti

a starenu prítomnosti.

Vidím jak sa bojí budúcnosti

a jak čerpá len z minulosti.

 

Vidím ženu minulosti

jak umiera v prítomnosti.

Vidím jej krásu, pýchu, neodolateľnosť.

A dnes vidím len života času dravosť.

 


Aiscis
15. 02. 2005
Dát tip
Moc fajn, opakování je matka moudrosti, a myšlenky je dobrá a dle mně fajn zpracování moc se mi to líbí:-)))

Andulka
03. 11. 2003
Dát tip
ty praavni dve sloky by stacily. bodka...:-)

adamour
10. 12. 2001
Dát tip
Tak ti teda povim, že sem se hnedle potom co sem si přečetl tvojí kritiku na mojí -Odpakovou slecnu-(moc vám za ni děkuju). Musel jsem se mrknout co písete vy- a tady vidim, ze mate opravdu nadrasano. Muj pocit po precteni tyhle veci je takovej podivnej vadi mi tam dos ze si nezapojil nejakej rusivej element- takhle absolutni rym sem jiz dlouho necetl.(trosku bych to vokorenil) beres namnety tam kde ja si Muj.....

Cavalera, myslím, že Vojtek ti jasne vysvetli o čo ide.Ale aby som bol konkrétnejší písal som to na autobusovej stanici v Nitre,kde som vydel starú ženu, ktorá bola zmachlená ako obrázok päť ročného chlapca a jednoznačne na nej bolo vydieť, že je zničená z toho, že o ňu chlapy už nezvádzajú pestné súboje.

Cavalera
04. 10. 2001
Dát tip
přiznám se, že mi nedošlo co je onou ženou minulosti myšleno ... minulost samotnou? ženu samotnou? něco úplně jinýho? .. byl bych rád, kdyby mě někdo, nejlépe autor, navedl správným směrem:-) ....proto prozatím bez hodnocení:-)

Vojtek
04. 10. 2001
Dát tip
viz. cava.

Vojtek
04. 10. 2001
Dát tip
Zřejmě jde o ženu samotnou. Jéjí deprese ze stárnutí. Pleť se zcvrkává, kdysi pevné poprsí vlaje jak silonky na šňůře.Na pokožce se objevují jaterní skvrny...:-))) Jo jo čas je čas...

Krel
04. 10. 2001
Dát tip
"Vidím krásku minulosti a starenu prítomnosti. Vidím jak sa bojí budúcnosti a jak čerpá len z minulosti." ... hmm tak tohle mi to tak trochu kazí, ale celkově jsem z toho zmatenej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru