Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

krásná carmen

01. 11. 2009
5
18
2060

Hrud se jí dmula nevypovezenou tohou. Kráčela po chodbách. Jednu rukou si prohrabávala své havran í vlasy, druhou sáhla po klice. Druhou rukou si hrála s klíči od malé komůrky. Obě ruce se ji třásly. Žila v manželství s Ferdinandem dlouho, ale vědela, že skrývá desivé tajemství.Každou  noc se vykrádal z hradu ven, její lože bylo chladné, její luno a prázdné a.....okno bylo vždy otevřené. Každá ze služek opustila jejich hrad bez vysvětlení nebo  jenom rozloučení.

Najednou zaslechla kroky, klíče jí z prstu vypadly a spadly jí naštěstí do výstřihu.


„copak tu deláš má milovaná?“
„byla jsem na večerní porocházce
„pojd můj drahý, at v tech středovekých chodbách nenastydneš..“


Dveře se za nimi temne dívaly.

V noci se Ferdinand opet vytratil a ona poskvrnila polštář svými slzami. Z okna ji temne pozorovala luna.
Druhý den obedvali čerstve zabitého kance.
Krásná Carmen vedela, že v jejich lesích žijí pouze danci, srnci a zvlášte pak mufloni...čerstvá pečínka ji byla podezřelá.

„Kdes ho sebral milý Ferdinande?“
„ulovil jsem jho pro tvé krásné oči, nejkrásnější smaragdy. „ Carmen mela zelené oči.


Další noc,vydala se Carmen s klíčem po temné chodbe. Podala svému muži uspávací odvar z jmelí a vplížila se do tajné místnosti.

Dveře se otevřely a ona uvidela..osm vysušených mrtvol...v tom jí to došlo - Ferdinand je upír!
Když se v uprku otočila, uvidela pouze jeho oči plné zloby a když se do ní zakously jeho ziby, zahlédla na nich kus kančí srsti.


18 názorů

sharik
09. 10. 2010
Dát tip
chtel jsem bejt kritickej... ale vsechno uz rekli jini...

eleja
18. 05. 2010
Dát tip
kančí srst na zubu, to tu ještě nebylo!

jednou rukou něco, druhou něco, a druhou hned něco jinýho klíče spadený do výstřihu ve středověku určitě neříkali svý době středověk - k těm chodbám zakousl se do ní svými ziby - rozumím zuby - ale aby na nich byla kančí srst - něco mi uniká?

Bíša
16. 12. 2009
Dát tip
:+))

Gerrhen
08. 11. 2009
Dát tip
Ať je to co je to, má to moc rukou, ale nemá to smysl :)

Gerrhen
08. 11. 2009
Dát tip
Ať je to co je to, má to moc rukou, ale nemá to smysl :)

Metta
02. 11. 2009
Dát tip
A tož do prdéle :-DDD

To je svinsky romantický, kurva! a takik straščidelný řácky, dybych si před chvilou neviprázdnila na gnojišti ryť, tak su se u teho teť legurérně skakčila!

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Máš tam ještě nějaké chyby. Chybí háčky a čárky. Chybí také vysvětlení, kde toho kance ulovil. Projdi si názory čtenářů a zkus dílo ještě přepracovat. Zamysli se nad tím, co vlastně píšeš a proč? je to parodie? Je to míněno vážně?

V prvním odstavci je poněkud přerukováno :o) „pojd můj drahý, at v tech středovekých chodbách nenastydneš..“ ... :D :D

Metta
01. 11. 2009
Dát tip
Kolik mi budeš platit ?

mettuško, já mám z tebe radost! :):-*

Metta
01. 11. 2009
Dát tip
1. Kolik má ta paní rukou ? Sáhla po klice a hrála si s klíči levou nebo pravou ? Třetí se netřásla asi. 2. Klíče jí z prstu vypadly, co je tvá mateřština, Modré oko ? vypadly-spadly, jí -jí atd. 3. Porochala se ? Von řek "středověké chodby" . ty jo, ten byl nad věcí, teda nad dobou. 4. Si ty srsti v zubech nevšimla už při jídle ? Dík za podvečerní čtení, body 5 - 100 vynechám, bo jdu spát /:-P

avi pár mým verným čteářum

myslím, že to dotáhnu daleko

mno ale na e,ě a překlepy budu mít editorky a korektorky, to nemá přecik s textíkem nic společnéno =)

Metta
01. 11. 2009
Dát tip
panenko ty skákavá...mňo, používej víc ě a skoukni překlepy, pro začátek. Múžu dál ? :-D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru