Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alex a Emma

04. 11. 2009
0
1
530
Autor
Dejvo

Krátka poviedka plná dlhých súvetí.

 Parkwood je mesto. Malé mesto nachádzajúce sa v krajine plnej mladých a krásnych ľudí, zdanlivo žijúcich život bez problémov. Čiže sme v USA.
 
 Domčeky sú pekne v jednej lajne, jeden vedľa druhého, bez plotov, na zelenom trávniku sú ranné noviny. Mama chystá raňajky kým otec ide po noviny.
 
 Mladšia sestra si veselo vyspevuje v kúpeľni pretože ešte nevie aké peklo ju čaká keď bude chodiť na strednú.
 
 Alex to už dávno vie. Preto je zavretý na poschodí vo svojej izbe ktorú vytrvalo už týždeň odmieta upratať, leží na posteli a tvári sa, že ignoruje celý svet. Samozrejme až na Emmu. Tú zúfalo miluje, ako inak.
 
 Podľa všetkého by Emma ale nemala túto lásku opätovať, Alex by jej mal byť ľahostajný a mali by sme príbeh ako zo škatuľky. Ešte by Alex mohol byť kapitán futbalového mužstva a Emma roztlieskavačka.
 
 Problém je ten, že Emma Alexa chce tiež len sa bojí spraviť prvý krok a všetky náznaky vyslala k Alexovi sú nanič, pretože ten je vo svojom depresívnom svete skalopevne presvedčený, že Emma ho nechce.
 
 Tak je zavretý vo svojej izbe a nenávidí celý svet.
 
 Jeho mladšia sestra Abby ešte nechodí na strednú, takže si môže veselo vyspevovať v kúpeľni, čo aj robí. Potom sa pôjde do svojej bledozelenej izby, lebo bledozelená – ako mama povedala – upokojuje, prezliecť. V kuchyni si potom dá pomarančový džús a wafle a pred domom počká na kamaráta Tonyho s ktorým akože teraz chodí a spoločne si budú veselo vykračovať, pretože ich kroky nevedú na strednú, ale na Parkwood Elementary School.
 
 Alex sa zatiaľ uráči zísť dole, schmatnúť ruksak a pomedzi dvere precediť „čaute“ otcovi, ktorý ho aj tak nevnímal, lebo si už medzitým prečítané noviny dával do aktovky a mysľou už bol dávno v práci a mame, ktorá ustarostene pozerala na spúšť, ktorú musí každé ráno upratať keď všetci ostatní odídu z domu, takže Alexov odchod ani nezaregistrovala.
 
 S ruksakom prehodeným cez plece Alex kráčal na Parkwood High School a dúfal, že cestou nestretne Emmu, ktorá sa k nemu pridá a nebudú spoločne kráčať až do školy.
 
 Lenže Alex vlastne Emmu túžil stretnúť, každý jeden deň keď išiel presne tou istou cestou, dúfal a veril, že sa k nemu pripojí.
 
 Skrátka, Alex Emmu miluje. 

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru