Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čaj pro všechny

26. 11. 1999
1
0
1410
Autor
Count

Čaj je krásná věc a myslím, že by měl být zadarmo. Pro všechny. Alespoň jeden jediný den.

Dnes je čaj pro všechny. U brány čajovny od rána postávám Dnes je čaj pro všechny. Všem kolemjdoucím horké šálky podávám. Dnes je čaj pro všechny. "Jen přijďte !", potichu do světa vyřvávám. Dnes je čaj pro všechny. Pro jednou zprotivím se přísným zásadám. Dnes je čaj pro všechny. S přáteli z vodní dýmky lehce zabafám. Dnes je čaj pro všechny. Znalosti za léta nabyté rozdávám. Dnes je čaj pro všechny. Dnes je čas k oddechu. Dnes je čas k zábavám.
Saxanka
04. 06. 2000
Dát tip
Mam moc rada čajičky Povedená....

AZALIN
02. 12. 1999
Dát tip
MAVOLTE, ty blazinku!!! K tomuhle vsemu prece caj uz davno slouzi!!!!!!!!

sidi
01. 12. 1999
Dát tip
Souhlasím s Merlem, taky bych se někdy rád takhle dobře namazal.

Datin
29. 11. 1999
Dát tip
jo jo...:-)))

AZALIN
29. 11. 1999
Dát tip
Dnes je caj pro vsechny.
Zapomente na chvili na alkohol!!!
Dnes je caj pro vsechny.
Zapomente na chvili na svetabol!!!

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
Trochu mi to připomíná vánoční podávání čaje promrzlým kolemjdoucím. Hezounkové.

Merle
26. 11. 1999
Dát tip
Jako obvykle zbytečně dobrý. Konec do sebe zapadl jako dobře namazanej opilec do příkopa :-))))

Tanizaki
26. 11. 1999
Dát tip
*! (aneb už tam běžím)

zkumavinka
26. 11. 1999
Dát tip
ja bych si prosila lapsang souchong s mlickem... :-)))

Bříza
26. 11. 1999
Dát tip
mohu ? - nebudu rušit ...
pue earth smím li ...

Bříza
26. 11. 1999
Dát tip
Jo - a děkuju
(skleróza ...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru