Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slam Poetry - Praha - 11. 11. v Roxy

06. 11. 2009
0
10
1493
Autor
dassler

Předkládám pozvánku na pražské regionální kolo letošního ročníku Slam Poetry, zaslanou Tomášem Kůsem. Zajděte, účastněte se, vyhrajte. 11. listopadu v Roxy.

Slam poetry 2009: Kdo pojede za Prahu?
„Má vina / made in China / levicové názory / made in China / lubrikační gely / made in China / řízené střely / made in China / ambiciózní politička / made in China / made in China made in China made in China / všechno někde končí a jinde začíná...“ zní jeden ze slamových refrénů Bohdana Bláhovce - m.j. vítěze loňského regionálního kola Slam poetry v Praze. tehdy zvítězil, aby na následném celostátním finále v Brně spáchal v podstatě slamovou sebevraždu v přímém přenosu, když záměrně trojnásobně přesáhl povolený časový rámec na jedno slamové vystoupení. Koho vyšle Praha do finále českého slamu letos je stále otevřené.
Ve slamu jde o konfrontaci autorského textu s publikem, které je jediným porotcem. Jakýkoli básník, nebo lépe interpret, je vpuštěn na podium a musí se držet jen několika málo pravidel, jakými jsou například nepoužívání rekvizit či dodržení pevného časového rámce - v našem případě jsou to 3 minuty. Výrazovými prostředky se tak pro slamera stává jeho vlastní text, rytmika, rýmování a členění, mimika, pohyb těla, ale třeba i beat box, vtip nebo improvizace.
Systém celostátní soutěže slam poetry v ČR je jednoduchý.
10 měst = 10 regionálních vítězů.
Ti se sejdou na konci podzimu v brněnském klubu Fléda a soupeří o hlavní výhru 30.000 Kč.

Pražské regionální kolo
se koná tradičně v NoD Roxy
a to ve středu 11. 11. v 19h.

Vítěz pražského kola vyhrává kromě postupu do finále také 1000 Kč na ruku.

Soutěž je otevřená komukoli a zájemci o soutěž se mohou hlásit na e-mailu: slam.praha@centrum.cz.

Více o slam poetry najdete na www.slampoetry.cz nebo na Youtube.

Slam poetry je na Facebooku. 


10 názorů


Já bich to tam šicko zrušila nohou vod stola a tu tisku ščipla a zchlámala se za ňu jag ten dobitek!

Winter
07. 11. 2009
Dát tip
Ále jen mi to slovo přišlo fakt příznačné .) Mno nic, půjdu prudit jinam.

Winter
07. 11. 2009
Dát tip
VT, tys geniální, vyhoustlost je ještě lepší slovo než spektákl .)

pavel242
07. 11. 2009
Dát tip
zatím jsem je viděl jen v telce - ty slammery. docela by me to zajimalo nazivo.

leenai
07. 11. 2009
Dát tip
těším se.. těším se už od září.. jéžiš, já se těšim..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru