Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den v džungli

06. 11. 2009
0
1
245
Autor
McMaron

Vběhl jsem do džungle a ihned jsem skočil na první strom co jsem uviděl. Závodil jsem s opicemi v korunách stromů. Houpal se na táhlých a pevných liánách a přeskakoval z jedné na druhou. Vyhoupl jsem se na mohutného elefanta, který mne dovezl k velikému vodopádu. Já neváhal a společně s vodou padal jsem dolů, do hlubin křišťálově čistého jezírka. Zaplaval jsem si s rybami a pak, na velkém placatém sluncem vyhřátém kameni zpíval jsem se zvířecím sborem. Naše vystoupení mělo velký úspěch, neb přilákalo i nejrespektovanější členy místní společnosti. Šlachovití a ladně se pohybující predátoři nám poté na oplátku předvedli fascinující gladiátorské představení, při němž však nebyla prolita byť jediná kapka krve. Celý tento divoký den jsme zakončili velkou společnou hostinou, na jejímž konci vše utichlo a každý se odebral ke klidnému spánku.


1 názor

Fouraix
06. 11. 2009
Dát tip
na čem hvizdíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru