Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Asijští obchodníci

08. 11. 2009
1
4
1736
Autor
FAE BOMB

 

 Zboží od Vietnamců

 

Koupil si chlap mačetu,

prodali mu maketu.

Pak s ní fláknul nepřítele,

ten ho poslal do prdele.

Naštěstí byl lidumil,

jenom se mu vytlemil.

Věc v kamennym obchodu,

snad zabrání podvodu.

Malá rada pro příště,

už radši nic z tržiště!


4 názory

ať si klidně Špotáková za moje peníze sportuje. Ale ať vezme do party i Paroubka, kdo se na to má dívat...

Prosecký
09. 11. 2009
Dát tip
A není smutné, jak málo obchodníků, zemědělců a dobrých živnostníků vzniklo z našich českých řad?

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Vietnamci měli určitý obchodní zkušenosti už z dob komunismu, kdy prodávali pašovaný zboží ze Západu. Takže měli kontakty i určitej vstupní kapitál. Jejich současnej úspěch je hlavně v tom, že neplatěj' daně (nebo už ti nějakej Vietnamec dal paragon?), prodávaj' padělky a nově se ve velkym vrhli na pěstování drog. Ale abych jen nekritizoval... Jako velice pozitivní vidim jejich odebírání psů z útulku. Každej pes stojí několik set korun za den a většina z toho jde z kapes daňovejch poplatníků...

Prosecký
09. 11. 2009
Dát tip
Několik věcných poznámek: - dnes už Vietnamci vlastní řadu "kamenných" obchodů! A prodávají v nich i Češky. Jak to, že my se znalostí jazyka a místním zázemím nejsme schopni vybudovat vlastní obchodní vrstvu? - Vietnamec mi je stokrát sympatičtější než příjemce podpory v nezaměstnanosti, který dělá načerno nebo takzvaný voják, který za nše peníze sportuje (Špotáková).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru