Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...erotická

10. 11. 2009
0
0
333

Prší. Sedím pri otvorenom okne a počujem kvapky ako si šepkajú. Šepkajú si príbehy stáročí o veľkých láskach,  radosti a smútku, o trápeniach. Prevoniavajú vzduch, zmývajú bôle. Blýska sa. Lietajú hromy . A mňa pochytí neskutočná túžba vybehnúť do dažďa. Tancovať s kvapkami, nechať sa nimi hladkať, dotýkať. Odhodiť oblečenie, topánky a bezcieľne utekať. Bežať, skákať, dookola sa otáčať, bez trička, nohavíc...bez starostí. S obrovskou chuťou niečo vyparatiť a potom sa šibalsky uškŕňať.

 

Nezbedné myšlienky zahltili moju hlavu... a ja sedím, počúvam kvapky a snívam. Hm aká je to len škoda, že som už dospelá, že som vyrástla a mala by som byť zodpovedná...

 

Je mi smutno. Ani neviem prečo. Zahrmel hrom, aby vybičoval scénu ešte viac.

Prepadá ma melanchólia. Už sa nechcem roztopašne hrať...vlastne chcem aj nechcem. Hm. Posledné rozhodnutie. Chcem...ale nedokážem to. Dávno som vyrástla.

 

...a dospelí sa nehrajú...len občas...aj to tak inak.

 

Zrazu tu sedím a rozmýšľam kde nastal ten zlom a môj život začal plynúť tak, ako som sa zapovedala, že nikdy nebude. Hľadám odpovede, neskôr na ne otázky, prstami si kreslím do vzduchu obrázky.

 

Vybehnem na ulicu a rozprávam sa s kvapkami, mokré vlasy mi padajú do tváre, pulóver nasáva  slzy neba.

 

A teraz som  celá celučičká mokrá...ale veď  neva


 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru