Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ľúb ma!

10. 11. 2009
0
0
266

Ľúb ma.

 

Nemôžem.

 

Tak aspoň to skús...za pokus nič nedáš a ja spokojne zaspím...no tak aspoň sa pokús.

 

To sa takto nedá na príkaz...

 

Je to ťažké, ja viem. Nie som nič extra a ...a obyčajná už vôbec nie. Mám kopec problémov, hlavne sama so sebou, komplexy, boľačky, občas i smutnú dušu, zlomené srdce...

 

Na toto ma nedostaneš...

 

No nič. Asi to tak nepôjde, asi ti nestačia moje zamatové hnedé oči so šibalskými ohníčkami, pekný nos a sladké pery, ani zvrátený zmysel pre humor, ani srdce s obrovskými rozmermi, do ktorého sa vmestíš ty, mama, oco, brat, tá zlatovlasá kamarátka, aj tá s tým psom, teniska s ruksakom, osôbka zo šaštína, jedna veštica bez bradavice, zopár blondínok, hmmm...môj artuško, aj zlatinko, 15 párov topánok, dve plné skrine....

 

 Prestaň, vôbec to nie je vtipné.

 

Okej ....oookej končím. Len, keď toho čo milujem je tak veľa...

 

 Aj ja milujem kopec vecí a nerobím z toho patetické scény...

 

Vidíš...chápeš ma... aj ty miluješ kopec vecí, len na mňa si ani len takýto malilinkatý

kúsoček miesta v srdci nenájdeš....fňuuuuk

Áááno nepleteš sa aj o veľa lepšie kusy...no a čo?! Mám charakter? Mám. ...

 

No...toto moc nechcem riešiť, lebo veď..Vieme svoje nie?

 

...ale veď každý robí chyby. Nie som svätica, skôr neposlušná opica...tak ma ľúb. Nie preto, že som taká akú ma chce ty, ale preto, lebo som taká, aká som.

 

  Ono to nie je také ľahké milovať niekoho a vôbec nie sám seba. Nikto lepšie ťa nepozná a nevie toľko o sebe ako ty sám...tak ako sa vôbec môžem milovať???

 

Neviem, ale ak to nikdy neskúsiš, ako to zistíš?

 

Úprimné? Ani nie...

 

Moja inteligencia ti nestáčí?

 

Aká inteligencia???

 

Čo ty o nej dokonca pochybuješ? Fajn. Viem, že som občas naivná, ale tak žeby to bola až taká bieda?

 

No comment

 

Hm a čo moje sexi telo? Ja viem, nikdy sexi nebolo, ale tak....sú aj horšie...

 

 Ha-ha, ha-ha, že sexi telo...Kedy si sa naposledy videla? Veď po svete behá toľko sexíc...alebo sa pletiem?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru