Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokazy lasky

10. 11. 2009
0
0
256

Chcel si mi ist kupit pohar nutely v nedelu vecer, napriek tomu, ze som ta cely vikend hnevala.

 Miesto toho si mi kupil brckatu  ovecku, aby som s nou spavala. 

  Utieras mi slzy, za ktore nemozes, miesto faciek ma rad znova a znova objimes.  

Bozkavas ma na celo na zastavke a pravu ruku mas zamotanu v mojej kabelke. 

Hladis ma po vlasoch, ked si myslis, ze davno spim, a ja len tisko cakam v tvojom naruci a o nas snim. 

Obcas cakame na velke dary, teatralne prejavy, emocie... nechceme vidiet lasku taku, aka je...  

Ty ma milujes so vsetkymi chybami, pre mna su to prehry, pre teba vyhrami.  

Nerozumies vsetkym slovam, hadas len zo zvukov, poz, ci nezbednych a nemoznych uskokov. 

 Spievas mi falosne ked ukladas ma spat a toto vsetko robis len preto, ze ma mas rad.  

Nechcem diamanty, drahe auta, vecere, chcem sa tuli, plakat aj steklit ta na brade...  

Chcem robit omyly a nehrat sa na tu bezchyby, a takuto ma mozes vidiet ty-jediny. 

 Bez poz, pretvarky, masky na tvari.  

Si moj princ, co vsetko zle odo mna oddiali...  

Nechcem ti robit peklo zo zivota ani teatralne sceny, ale obcas sa mi to zahrat dobre podari.

V emocnych vylevoch som profik poriadny, preto prosim ta, objim ma a zahriakni.  

Chcem byt tvoja mila nezna draha, aj ked s neznostou to nie je u mna velka slava.  

Som tvoja a ty si moj - anjelik co spadol z oblakov.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru