Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otvírání

11. 11. 2009
2
25
1364
Autor
Hedbávná
Otvírat
dveře
Otvírat
knihu
Otvírat
kapitolu

Otevřít
mysl
Otevřít
ránu
otevřít se
bolu

Otvírat
oči
Otvírat
uvnitř
Otvírat
narub tělo

Otevřít
vinu
a přát si,
aby se
v lidech
otevření
nezapřelo..

25 názorů

sveřep
11. 01. 2010
Dát tip
jo T

Špáďa
17. 12. 2009
Dát tip
Bezúčelné opakování mně taktéž vadí, tady to opakující se otvírání ale zesiluje výpověď básníka, alespoň já to tak cítím a vůbec mne to neruší, báseň tím přirozeně graduje... Vrcholem je otvírat narub tělo

Špáďa
16. 12. 2009
Dát tip
Tangens_Omega36: Dík za kompliment, ale zkus si Mirčiny verše přečíst s přednesem a zamyslet se nad každým důvodem, proč či jak otevřít,... No není to nádhera? Někdo ji holt nevidí...

Špáďa
03. 12. 2009
Dát tip
Si je rozklikej: Norsko 1: Sex = nic střeva prvokova: Sex = nic Tak se nediv a nenadávej jim, ještě tohle ovoce života neobjevili a jelikož jsou asi bezpohlavní, tak neobjeví.

Hedbávná
27. 11. 2009
Dát tip
ZAPŘELO SE ASI, škoda, že jsou na Písmáku lidé zhurta neotevření...ŠKODA...

Hedbávná
24. 11. 2009
Dát tip
Střevu a Norsku doporučuji povídat si jinde, pardon, evidentně tu jde o něci jiného...a ne-li, stejně čineli!!! Oba zdravím, obě zdravím, oboje zdravím, obé zdravím...a vůbec, co se tady na Písmáku namáhám...mám prý zavřít hubu...ne to je jen legrace...berte to tak, že jsem si chtěla písmenkově pokecat... Střevům a jedničkám norským ZDAR!

Hedbávná
23. 11. 2009
Dát tip
Extra vagan C...víš co? Seš Vůl!!!! I s vínem otevřeným... Pardon!

Hedbávná
12. 11. 2009
Dát tip
Když už, mělo tam být: OTEVŘÍT VÍNO! Úchvatně smyslné, opíjející a nevinné...VÍNO! Vína se napiji, Tvých slov nikoliv! Na zdraví!

Hedbávná
12. 11. 2009
Dát tip
Nikoliv!!!!

Hedbávná
12. 11. 2009
Dát tip
co je upe lepčí?

Špáďa
12. 11. 2009
Dát tip
Otevřít ženu a číst si v ní jako v té nejkrásnější knize... Parádní kousek!

Nérea
12. 11. 2009
Dát tip
Jako stylistické cvičení dobré, ale co dál? Všichni víme, že otevírat se dá mnoho věcí...

Beed
11. 11. 2009
Dát tip
no... ehm... to asi ne-e.

"Nu, jen to jsou střeva tvoje, Prvokova slova, ač možná se mýlím velikým P." prosím o překlad...

Hedbávná
11. 11. 2009
Dát tip
Aha, to slovo považuji za nejkrásnější na světě. Jestli nevíš proč, nepoužívej ho prosím u komentářů...obzvláště mých! :-D děkuji! Norsko je pro men úchvatná příroda i lidé, snad se nemýlím...

Hedbávná
11. 11. 2009
Dát tip
Nu, jen to jsou střeva tvoje, Prvokova slova, ač možná se mýlím velikým P.

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
aha

nebo dózu s měsíc starou sváčou? ...teď nevim!

Otevřít měsíc starou dózu se sváčou;)

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru