Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eroica@noc bez textu

07. 10. 2001
3
0
606
Autor
sova

Prosím o pozorné čtení.

Dva telefony v jednom domě a v nich probíhá taková to debata:

                           "Příjdeš?

                             No,a kdy?

                             Dneska,přijď prosím.

                             Tak jo a máš to?

                              Co?

                                Jo,to ne.

                                Já,jo.

Po domluvě a přípravách na obou stranách přichází noc a to hlavní.

V jednom bytě schází se dva mladí lidé.

Ona: Bílé a krajkové,bílá a černé zvonové

On: Černé,černá,béžové kapsačové

Ona:kabelka,krásné studánkové oči,štíhlá,vyšší,plnější

On: batoh,ohnivé uhelné oči,štíhlý,vysoký,urostlý

Ona: kabelka- kapesníček,mnoho očekávání,lásky,pozornosti,vášně a něhy.

On: batoh- lahvinka,svačinka,mnoho očekávání,lásky,vášně,pozornosti,divokosti a něhy.

 

A: přichází ke dveřím a chvilku čeká,poté vchází a připravuje.Chviličku po se objevuje.Přichází ke dveřím a čeká.Poté vchází a je brána do ....,přichází první lehký,zkoumající a ochutnávající.Přivítání jak má být.

                             Jdou dále a objevuje se stůl: svíčky svítí

                                                                                   ubrus

                                                                                    talířky

nádherně upravené,aby naladilo  a zasytilo,plné barev a vůní.Cítím vítr z posekané louky,semena stromů.K tomu lahvinka třpytivého,lehkého s nádechem muskatelu a chutí ambrosie.Po pár soustech přichází další ,neočekávaný,ale zato vášnivější a ukazující.I první letmý dotyk a blízkost obou.Večeře nasytila a rozehřála touhy,naznačujíc ,že dnešní večer bude významnější a krásnější než se v prvním okamžiku zdálo.Dvojce se posadila na pohovku a nad pohárem nektaru,hledíc si do krásných očí,hledajíc.........

                                                        Přicházejí pomalu do lehké a něžné s letmímy ,jako vánek za slunečního dne cítícími.Krásný večer si pomalu přeplouvá ve vlahou noc a něha,příjemná pohoda a důvěra zaplnuje pokoj.Sladká,voňavá,a příjemně chutnající se sama nabízí,při otevření se na jazyku rozplývá a oba mladí lidé plynou na křídle času aniž by si ho uvědomovaly.Jejich ...... má naprosté fluidum a po noční hodině, připravují se ukončit či začít? Novou část nádherné  hvězdnaté a vánkem osvěžené noci.Protože se přece jenom lépe tráví noc v někoho...... jiného,tak i tady to není jiné a mladí lidé si zbytek určitě domyslí,podle svého a doufám,že se povídce podařilo vaše smysly trochu naladit a rozžhavit pro vašeho milého či milou.           

                 

                     


sova
11. 10. 2001
Dát tip
Díky všem za jejich názor,i Tobě počítači:-).

Deltex
09. 10. 2001
Dát tip
Je to skvělé... tip! Měj se fajn.

Pentium
08. 10. 2001
Dát tip
Překlepy, hrubka. Mám takový pocit, že tohle je pokus převést nerýmovanou lyrickou báseň do prózy. Hmm... Raději napiš pořádnou povídku.

Climaster
08. 10. 2001
Dát tip
já si tedy potrpím na něco inčího..:o))

ruby
08. 10. 2001
Dát tip
pentium.... to se ti dost nepovedlo:-) preklepy i hrubka ale co s tim, copak se to neda pochopit i tak? pro nestastne zamilovane je to jako skrabnuti do rany ale pro stastne...pohlazeni po dusi, mile a dovolujici imaginaci na konkretni osoby. tip a dik. rubinka

Aurora
07. 10. 2001
Dát tip
Moc pěkný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru