Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bývá i den

24. 11. 2009
12
17
3758
Autor
Štírka

bývá i den

 

nevyslovená slova

mluví k duším

 

a uši vadnou touhou

slyšet

 

jenže proč

 

když

bez souzvuku

 

dá se

         souznít


17 názorů

Wronski
06. 12. 2009
Dát tip
ano dá a jak krásně *

HANDA12
27. 11. 2009
Dát tip
Rovno za srdce...

Štírka
25. 11. 2009
Dát tip
Dášo... díky... zastíněni sami sebou je skvělý postřeh...

pupin
25. 11. 2009
Dát tip
...jsou to vlaštovčí esíčka ve vzduchu, kůra stromů pokropená momentem....ano,lze...přicházívá nenápadně...někdy velmi blízko,ale nevnímáme,to zastíněni sami sebou:)

Štírka
24. 11. 2009
Dát tip
J: krásně řečeno... však z říše snů...:-)

chtěj moc - když dostaneme polovinu, nebude to málo :)))

Štírka
24. 11. 2009
Dát tip
óóó... to se teda podívám... a už se těším ... dneska jsem na tebe mávla z auta... a Ty nic :-)

Ó
24. 11. 2009
Dát tip
...pěkné...a podívej se na Střechu....mám tam výstavu...

Štírka
24. 11. 2009
Dát tip
Jarmi... pokud je k tomu i ta správná intonace a zabarvení hlasu... ale to už chci asi moc ...

pravda, ale přikláním se ke zvuku, Inu...***

větroplach
24. 11. 2009
Dát tip
četl jsem několikrát dokola, obracel ze všech stran, snažil se najít vysvětlení, nějaký příběh... ale nepovedlo se. čte se moc hezky, ladí, pěkný rytmus, prostě jde mi do ucha... ale nejde mi rozkódovat. možná také proto, že se mi vybavuje moje "Němý" a hledám nějaké srovnání..

Štírka
24. 11. 2009
Dát tip
díky všem,že jste se zastavili ... Kv: dobrá kombinace je vždycky trefa... Iag: písmo používám pořád... takže měnit nebudu Větroplach: souhlasím... ale je to kapku "jinak"... Diana: to potěší...

Metta
24. 11. 2009
Dát tip
*

Krásné. Souzvuk je vlastně akord. Ale souznění, to může být cokoli, co k sobě patří. Třeba uzený losos a CÔtes d'Auxerre Blanc.

jH
24. 11. 2009
Dát tip
to písmo mě u toho krapánek sere, jinak *

větroplach
24. 11. 2009
Dát tip
buď nerozumím nebo nesouhlasím.... ... i souzvuk je důležitý ...

Diana
24. 11. 2009
Dát tip
Krásně vyjádřeno! Moc *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru