Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prostěradla (aneb co ještě do výbavy) ;)

25. 11. 2009
4
22
2966
Autor
BBarkku

Jednou si koupíme pár prostěradel;)

 Pár prostěradel, který roztrhám,
až budu tát...
 
 Posypeš je skořicí
až budu tát...
 
 Budou teplem vonící,
až budem na nich spát...
 
 Budem na nich oddechovat,
na jaře, v létě, na podzim
a až sníh a já budem tát...tak taky.

 Budou naše
a bude to lakomství...

A nebudem je chtít prát,
protože na nich budu tát,
protože nic nemá tak krátkou paměť jako prostěradla,
přestože skořice zanechává stopy...

                                                             ...ale až vyhoříme, když ti spadne cigáro na Naše prostěradla,
                                                             nebudem se kvůli nim vracet - kašlu na ně.

Miluju Tebe (!)




22 názorů

BBarkku
18. 02. 2013
Dát tip

no prosim ;-)  !

vsadim se, že poradí

-začne tím, že pohladí ;)


Kočkodan
17. 02. 2013
Dát tip
Nerad bych pred holkou z krve a mlíka udelal ze sebe tajtrdlíka. Na druhou stranu touhu mám velkou, zajdu si pro radu za manzelkou. :-)

BBarkku
17. 02. 2013
Dát tip

Díky ;)

na prádle ložním není co závidět,

skořici jakbysmet,

však tání je někdy celý svět;)

Tak si někdy zvečera trochu zataj - chytře dívce svůj věk zataj ;)


Kočkodan
16. 02. 2013
Dát tip
Trochu ti závidí chlap obstarozní, skorici, tání, prádlo lozní... :-) Zajímavé dílko.

BBarkku
29. 06. 2010
Dát tip
tady nebudu vysvětlovat->přečti si v diskusi, kde se tak už stalo:) Jinak to tání-připadalo mi to vtipné, ale můj smysl pro humor je občas velmi specifický;)

BBarkku
10. 05. 2010
Dát tip
..no, zoufalý není:)..a výkřik to vlastně taky úplně není, protože vykřičník je v závorce;) a jaksi to tam být muselo, protože je tím vyjádřeno, že prostěradla nechám shořet, zatímco milovaného nikoli;) Děkuju za tip-aby to nevypadalo, že si nevážím tvé kritiky;)

Ole Muhehe
09. 05. 2010
Dát tip
"Skořice zanechává stopy" - dík za upozornění :-) Nebýt tam ten poslední ?zoufalý? výkřik, líbila by se mi báseň ještě víc. Ale i tak tip. Proč ne.

dej dej a pošli avi ;-)

BBarkku
21. 04. 2010
Dát tip
díky-s dalšími nějak váhám;) všichni "publikujou jak diví...ale potěšilo mě to, tak si to možná rozmyslím a zas sem něco dám;)

hezké... těším se na další... :-)

BBarkku
31. 03. 2010
Dát tip
wow(!) děkuju mnohokrát:)

polopost
16. 02. 2010
Dát tip
Mně to připadá prostě krásný. Sručně

BBarkku
01. 02. 2010
Dát tip
;)

sepiolite
01. 02. 2010
Dát tip
áááha - pak všechno vysvětleno, děkuji:)) a že Ti luplo za krkem - to musíte mít skořici mletou, ne rozházený ty dřevíčka!:))

BBarkku
01. 02. 2010
Dát tip
Přehršel tání je schválně, ikdyž chápu, že to není zrovna libozvučné..ani estetické..ani kdovíjaké;)Přišlo mi to i trochu "vtipný" (čímž dávám najevo,že nejsem normální) Zvýrazněné "miluju tebe" je tam ne jen pro objasnění, kdyby někdo nebyl tak inteligentní jako ty;) ale taky vysvětlení, že pro prostěradlo se nevrátím, zatímco pro něj ano.(třetí důvod je i ten,že je to určeno někomu, o kom jsem věděla, že si to přečte, takže..jsem si chtěla šplhnout;) ) Dnes v noci ani ráno jsem nepšíkala, ale křuplo mi za krkem;) Děkuju moc za reakci(!) :)

sepiolite
01. 02. 2010
Dát tip
moc tání a to s "miluju Tebe" by tam ani být nemuselo - to je z toho poznat a myslím, že prostěradla, co se neperou, mají velmi dlouhou paměť:)) ale představa prostěradel, co voní po skořici, když se zahřejou těly, je milá, jen nevím, jestli nepropšíkáte noci:))

kjkszpj2
03. 01. 2010
Dát tip
:-) nevím jak to rozvinou, připomělo mi to babičku jak vypráví o mládí, o životě a tak...

BBarkku
03. 01. 2010
Dát tip
klidně to rozviň, to mě zajímá;) (dík za T)

kjkszpj2
03. 01. 2010
Dát tip
ten začátek mi připadal jak vyprávění mojí babičky...TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru