Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moji miláčkové z Xchatu / 34096001814756614

26. 11. 1999
2
0
1209
Autor
fid

hraní s jedním číslem......

3 tři hodiny do svítání 4 čtyři slova k vyřčení 0 nic logika nezmění 9 devět planet v kolotání 6 šestá - konce znamení 0 nikdo (ať svět slzy roní) 0 ničím už nenapraví 1 jeden můj sen mlhavý: 8 osm okřídlených koní 1 prvý z nich byl kulhavý 4 čtyři slova němá tichem 7 sedmý den už oknem vnik 5 pátý znak.... snad otazník? 6 šestý den se zalkl smíchem 6 šestá noc - můj protivník 1 jeden den nic neznamená; 4 čtyři slova nevyřčená.....
Anonym
29. 03. 2001
Dát tip
Clovek by rek, ze i odpovidajici.... Bohuzel... ale snad se to zlepsi.... Jen vic a houst.... Nevedel jsem, co v tobe drima !!!

castan
17. 01. 2000
Dát tip
Dnes musím svůj názor poopravit... Co navrch ukážeš to uvnitř málokdy skrývá se. To neuvidíš z okna, nebo si o to někomu neřekneš. A až to poznáš, zjistíš, že jsi byl bláhový, když jsi našel to co jsi hledal někde úplně jinde... :o)

sidi
01. 12. 1999
Dát tip
Na ty předchozí básně o Xchatu jsem zíral poněkud rozpačitě, Iáá? Ale tady jsem se poněkud zasekl. Že by nové téma pro příští století? Bude-li co zasít, úrodná půda to určitě je. Přeju skvělé osivo.

Daimon Terr
30. 11. 1999
Dát tip
Velmi zajímavé ...

-- TIP --

Tanizaki
30. 11. 1999
Dát tip
Ano. Libi se mi stejne jako ty predtim... *!

Merle
29. 11. 1999
Dát tip
Tohle je ovšem zajímavý...

castan
26. 11. 1999
Dát tip
Ach yo.... ZCela stejné.... Ďábelsky přesné.... Metronom....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru