Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

iveto, proč?

01. 12. 2009
3
22
1335
Autor
rarášek

to jiste

iveto proč?
proč me boli hlava,
kdyz nad tim vsim premyslym?

22 názorů

Tak tohle již dobře chápu! Také někdy přemýšlím trochu hlasitěji! J.Š. A nevěřila bys, jaké se mi při tom hlasitém přemýšlení někdy podaří "vymyslet" věci! j.š.

Milá thalino, to je přece nad nad Slunce jasnější, proč autor toto dílko uveřejnil! Jednoduše on "jenom" tak chtěl? Něco proti tomu! J.Š.

rarášek
06. 12. 2009
Dát tip
thalino, cožpak ty jediná si pŘišla na stopu???

Dělá to vracecí šipka...pozor na ni. Ty schizoidní bezcharaktere. Jdu na film.

Neřekl, bych že v tomto případě byla chyba v ovladačích (mezi židlí a klávesnicí). Tohle jsem psal při dobrém vědomí a pohodě! Žádný nervák a časová tíseň! Tak jako vždy u mne, když jsem na Písmákoj! Možná, že si zařádil i computerový šotek! Vím, slabá naděje, že člověk z "neselhal" ve styku (ne steaku ani tom druhém obscénnějším) s technologiemi 21. století, ale pořád to zrníčko naděje tu je!!!! Mimochodem, tahle Iveta si i 3x zaslouží! J.Š. PS: Jinak jsem tu tvoji poznámku ,Aleši, na první pohled a přečtení vůbec nepochopil! To víš, co se dá také očekávat od člověka se schizoidními charakterovými vlastnostmi (tedy jako ode mne)! Já jsem si fakt hned myslel, že nějaké další Ivety ze Všestar opravu znáš a já ne! Možná trocha lidské závisti..!j.š.

Milý Štěpo, pohleď vzhůru, kolikrát jsi nám prozradil svou známou. Aleš je pašák, vždy slušný, vtipný. Iveto proč, proč mě bolí hlava ? Asi že večer bolela tebe. Iveto, ty pro mě nejsi ta pravá. Chlad z tebe prýští, tvá láska mě zebe. Celou noc nic, už zpívají drozdi nadržen mlátil jsem hlavou svou do zdi. Když nad tím vším nyní hloubavě přemýšlím proč bolí mě hlava,to jistě už vím. Jo, a tip

Ty něco víš o Ivetách ze Všestar? Já znám jenom jednu Ivetu B. , co je zde učitelkou dějepisu? Nemáme náhodou nějaké společné známé? J.Š.

ve Všestarech mají tři pěkné učitelky Ivety :o)

katugiro
02. 12. 2009
Dát tip
prozaická miniatura ze života Jiřího Pomeje

jH
01. 12. 2009
Dát tip
bože, smazat, vypnout, roztřískat počítač, nejlépe

Lucie-at
01. 12. 2009
Dát tip
a proč to sem píšeš třikrát XD

znám taky jednu (Ivetu)! Je dost "dobrá"! Je to jedna z těch, co by našinec mohl milovat (bez sexuálního podtextu nebo i s ním) až do smrti! Je učitelkou! Ve Všestarech u Hradce Králové! Ivetám zdar! J.Š.

znám taky jednu (Ivetu)! Je dost "dobrá"! Je to jedna z těch, co by našinec mohl milovat (bez sexuálního podtextu nebo i s ním) až do smrti! Je učitelkou! Ve Všestarech u Hradce Králové! Ivetám zdar! J.Š.

znám taky jednu (Ivetu)! Je dost "dobrá"! Je to jedna z těch, co by našinec mohl milovat (bez sexuálního podtextu nebo i s ním) až do smrti! Je učitelkou! Ve Všestarech u Hradce Králové! Ivetám zdar! J.Š.

Fouraix
01. 12. 2009
Dát tip
nevým. dej mi pokoj

Beed
01. 12. 2009
Dát tip
Buď je to vtip, nebo se mi to jen zdá.

Lucie-at
01. 12. 2009
Dát tip
XD dobře ty

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru