Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

megafor opium....

02. 12. 2009
0
7
1357
Autor
meggii
zdárek bejvalá třído!! Nu a už je to tady Megafor se s váma loučí.... Nu je to tak.. po tom co jsme jednoho učitele a zároven vlezprdelku ředitelovic nazvala buznou a je to pravda!! Mi nic jiného moc nezbývalo a musela jsem odejít ale sami moc dobře víte že jsem průserářka a šílená osoba v jednom... a těch průserů bylo hodně.... V životě jsme si vždy dělala co jsme chtěla a chci.. pro vás jsem byla Megafor.. nepochopitelná osoba co si do držtičky neviděla...... na nové škole jsme Marie a konec.... žádné průsery a děje co jsme dělalai s Kristuskou , Jolčou, Kropkou , ale spíš sama....tady bych mohla vypsat celej seznam lidí a věcí co kdy jsme udělaly ¨ za borčus a kde.... to by se sem ani snad nevešlo a bylo by to na celej román tak snad jindy:( ale to by se více jak polovina věcí teprve provalalila a Megafor by umřel uplně takhle nějaké věci a události zůstanou jen va vašch vzpomínkách... ... sami dobře víte že jsem byla jen svá.. určité hlášky a se asi moc dobře zakotvily ve vaší mysli tak třeba " sím sím můžu mít dotaz???" a mnoho dolších nechci moc vyzvedávat určité hlášky nebot by zbytek zanikl v nepodstatné změti vzomínek ze školy,prázdninovovích praxi.... Docela dost často když vydím muškáty tak si vzpomenu na Jolčiny muškáty za okny v Bystrým:) jak se jim tam asi tak daří?:) Stejně na to jak Kristuska poznamenala památnou větu:) dej to sem to se domů hodí:) Nu u nás v Kamenej Horce nemaj uvázaný na řetězu máme u nás doma:) že hystorky jak Mára vyměnil kolo za many a domů přišel s významným a veledůležitým kukučem bylo neodolatelné jak nám Kristuska líčila že se ve srandě bojí aby jim jejich hodný bratčíček jednou na aukru neprodal celej barák tak jako křěčka co vydražil na aukru a poslal poštou dál... i také dny s vámi byly a já vám za to moc děkuju a vděčím vám že jsme ty dva roky s vámi přežila.. teda občas to byla síla.. pěkně jsme si vzájemně lezly na nervy.. na ty tři psycholoogi nezapomenu...:) to bylo usměvný:) nu a taky díky za dopisy na rozloučenou :) máte pravdu Megafor se nevzdává ale Megafor tímto končí uplně... Megafor byla , veselá a živá slečna ale postupem času na nové škole se naprosto změnila.... narazila na nové lidi a zjistila že Litomyš, jí natolik přirostla k srdci že je těžké na ní jako na celek šíleností zapomenout!!!Možná se zněnila i kuli chalanovi ale ten mě miluje i tak... i sešílenostma co ke mě patří ale já jsme ted jiná žádná sranda.... jste ted už asi bezproblémová třída... že??? nu já si myslím nikdo nedělá žádnej průser tak jako já:) Kropáčkovic neběhá po hlavní čtyřproudý silnici s kuželama a nezbuzova pozornost na proti kouřícím zetešáků, nejen jich ale i babči co šla okolo:) ale Béna nás podržel na rodičáku nic neprasklo:) možná by si to noví tričko i nakonci studií zasloužil:) byli jsme malé Trubky! a na to se jen tak nezapomíná.) mjste ojedinělá třída!! splno kecama na mou hlavu:) ale já to brala a milovala... Měla jsem vás moc ráda... a tak to i zůstane že se megafor jmenuju:) teda už nejsem megafor ale i tak:) Pro mě jste Houby fo rever a tak to zůstane!!! s láskou Váš Megafor ¨ p.s : Kristusko a co rybky? :) ) a nezapomen te pozdravovat helmise.)

7 názorů

meggii
03. 12. 2009
Dát tip
já myslela že je tu svoboda vyjadřování a né rozkazování toho co jsme patří či nikoliv....

StvN
03. 12. 2009
Dát tip
Sem to taky nepatří. Minimálně do té doby, dokud se naučíš alespoň základní pravopis.

meggii
03. 12. 2009
Dát tip
no já totiž přestoupila na jinou školu a ty hystorky jsou z minulé školy.... Tam byla best of třída:) a proto tohle rozloučení... já se s nima nikdy osobně nerozloučila a nikdy to taky neudělám už jen kuli spomínkám co na sebe máme a ty chci aby se zachovali...pro to tohle na spolužáky nepatří...

meggii
03. 12. 2009
Dát tip
no já totiž přestoupila na jinou školu a ty hystorky jsou z minulé školy.... Tam byla best of třída:) a proto tohle rozloučení... já se s nima nikdy osobně nerozloučila a nikdy to taky neudělám už jen kuli spomínkám co na sebe máme a ty chci aby se zachovali...pro to tohle na spolužáky nepatří...

meggii
02. 12. 2009
Dát tip
ne nepatří....

Lucie-at
02. 12. 2009
Dát tip
nepatří tohle spíš na spolužáky??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru