Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SS(ss)

03. 12. 2009
0
6
1425
Autor
s.i.k.o

pradávny sloh do školy. Chcela dielo na jedno písmeno dostala ho...a ja 10/10 :)

      Satanista Samuel: „Safírový spev!“

     Sebecká Susan: „Semzutýzny spev!“

     Sadistický Šimon: „Šialený spev!“

     „Šupa,“ spevavo sykla Simona.

     Sála stojacich samaritánskych špekulantov. Speváčka sleduje salvy slávy. Sláva. Strašná sláva. Spútavajúca sláva.

     Simplexná speváčka Sára: „Som slávna! Ste sráči!“

     Speváčka sa smeje. Sála skanduje. Strelec stláča spúšť. Speváčkina smrť sviští sálou. Strela strhla speváčke sponu šiat. Šaty spadnú. Sála spozorovala speváčkine silikónové štvorky. Speváčka šialene skríkla. Suspenzus strašidelne stúpa. Sála stopla skandovanie. Strnule sleduje speváčkine sloníkové spoďáre. Speváčka stále strnule stojí. Strelec strieľa sekundárnu strelu. Speváčkine srdce schytalo smrtonosnú strelu. Srdce spomalilo. Speváčka spadla. Stereotypný svet strhla so sebou. Sála skuvíňa strachom. Šialenci sa suverénne smejú. Smrť stiahla speváčku so sebou. Speváčka skonala.

     Strelec stráca sebakontrolu. Sebecky strieľa strely sálou. Strely stínajú svetlá sviec. Strelec systematicky strieľa strážcov. Stráže sa snažia spozorovať strelca. Snažia.

     Strelec: „Stráže sú slepé! Strážci sú suky!“

*   *   *   *   *

     Strelec stretáva sexom schvátenú slúžku (so sluhom). Strieľa. Sex, slúžka, sluha, svedkovia skončili.

     Strelec sa stráca.

 

Slová sa skončili, sloh sa skončil


6 názorů

s.i.k.o
19. 04. 2010
Dát tip
na moju obhajobu: veci na jedno písmeno sú často zlátaniny divných slov len preto aby to bolo čo najdlhšie :)

s.i.k.o
19. 04. 2010
Dát tip
mne to zmysel dáva :P ale je dosť možné, že máš pravdu

Scilly
17. 01. 2010
Dát tip
povinne nastudovat cyklus "abeceda" od repku... zvuk zostava znalcom zneliek...

s.i.k.o
17. 01. 2010
Dát tip
hmm...dakujem za nápad.možno vyskúšam

akakipi
10. 01. 2010
Dát tip
:-) Taky jsme tak na základce psávali... Zkus třeba ještě dílo, kde by první slovo bylo na A, druhé na B a tak dál, prostě celou abecedu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru