Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rande na hovno

05. 12. 2009
0
22
979
Autor
ROS

Vím, jaký holky mě čekají, prošukaný, který už mají za sebou desítky a desítky kluků.  To je přesně ona. Ale stejně to nevysvětluje, proč tu sedí naproti mně. Možná se jí líbím, na okamžik mi vnutila tuhle hloupost do hlavy.

A po pár minutách jsem to zjistil,… uvolnil jsem se a věděl, že dneska budu sám. Proč mě to nenapadlo dřív, to je přesně ta holka která, by si mě normálně nevšimla. Vyprávěla o sobě a ani jsem moc neposlouchal, stále ta otázka proč, a po pár minutách jsem to zaslechl, …chlapečka…díval jsem se na ní, má dítě.  Napil jsem se a mlčel, řekni něco cokoliv, zašukáš si s ní, ale přešla mě i chuť. Seděla naproti a vykládala o sobě a o problémech matky, řekni ji, jak je to těžký, něco už řekni, utěš ji, čeká na to a zašukáš si. Je to ten typ, menší hezká holka, ta má určitě víc zkušeností o moc víc zkušeností. Proč si to sakra myslí, proč bych zrovna já měl být táta cizímu klukovi…nechal ji pro mladší holku…stejně sedí tak sebevědomě, toho já nikdy nedosáhnu. Proč si to sakra myslí a aniž jsem ho znal, záviděl jsem mu, ….


22 názorů

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Víš jak to vždycky dopadne, bongo bongo

domluveno

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Šachta by to řešila, ale nejsem v práglu, až příští tejden

nebavíme, no.. paralelně píšu báseň, nejsem plně koncentrovanej..

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Přestaň mlžit, nebavíme se přece o sportu

Bolta samozřejmě, je to sportovec..

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Kterého šulína máš momentálně na mysli ?

ten šulin vůbec netuší..

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
někdy i míň, to mě těší. ale co na to bolt ? ví to ?

přesah, a někdy i míň..

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
... je 9,58

odfajč je když si Bolt zaklekne do startovacího boxu, to co následuje..

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Štó takóje, odfajč ? Vódka ?

neřekl bych Rosťo, ve svých věcech máš vždy idealizující odfajč, jak by to řekla path..

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Jistě, největší cynik jsem tu přece já

rozhodně jsem nechtěl shazovat klasickou soulož neboli jebačku, omlouvám se Rosťo, necítím se být cynikem..

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Ještě slovo a nařknou tě z cynismu, davide

no ano, no.. a nejlepší báseň je ta postšukací, cigareta na balkóně, že áno?:)

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
Poslouchat buchtu je základ. To jsi nevěděl ? Takto tady pořád budeš psát ty svý rádoby srdceryvný, anebo obrněný rytmy ale nezašukáš si, kámo

být tebou tak bych tu buchtu příště víc poslouchal.. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru