Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pruh

07. 12. 2009
0
7
476
Autor
Devour

A tak stojím a pozoruji všechna ta auta. Všechna ta auta co se snaží předvést jak jsou "jiná", všechna ta auta co svojí "jiností" klamou pouze samy sebe. Všechna tato auta přeci jsou stejná, ani jedno není jiné, všechny mají ten svůj tlustý, ošklivý, oranžový pruh.  Ten pruh co svazuje všechna auta bez rozdílu. Cožpak tyto "jiná" auta se nechtějí zbavit tohoto pruhu? Až po zbavení oranžového pruhu tyto auta budou opravdu jiná. Ale oni se bojí toho neznáma, vždyť nikdo před nimy se neodvážil sundat oranžový pruh, proč by tedy měli oni? Proč vkráčet do neznáma, když stačí pouze klam...


7 názorů

Devour
29. 04. 2010
Dát tip
Studem se propadam do země... vrátim se radši ke psaní not :)

Devour
08. 12. 2009
Dát tip
bez hádky? nikdy!

LaCarrie
08. 12. 2009
Dát tip
Kdybych tě neznala, asi mi opravdu něco unikne. Tak krásně schovaná fylozofická debata. Ale cožpak se můžeme my dva bavit bez hádky o fylozofii? :) Přesto se mi to líbí. Ale k tomu tipu ještě něco chybí...

Devour
08. 12. 2009
Dát tip
celé mě to napdalo při jízdě tramvají, jak se ten oranžový držák odrážel od skla, a tak to vypadalo ,že všechny auta mají oranžový pruh... asi to použití aut neni zrovna nejšťastnější, ale nerad měnim to, co mi napadne s tim, co řeknu/napíšu

Petrusha1
08. 12. 2009
Dát tip
oranžový pruh? obávam sa, že moje myšlienkové pochody odpochodovali ..

Jj, je třeba vykročit z Platónské jeskyně, jen nevím, zda-li příklad na autech je z nejvhodnějších... Ale třeba mi něco uniklo ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru