Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vtipná básnička

10. 12. 2009
0
9
1000
Autor
Tom15
                                               

                                                                                      Jan Amos Komenský,
                                                                                    skáče z okna na ženský,




                                                                                     skočil jednou na nějakou,
                                                                                     udělal z ní Komenskou.

                          


                                                                                     Měli dítě Jiříka,
                                                                                     za tátu měl Honzíka.

    



                                                                                     Žili v městě Kouřimi
                                                                                     kde se pořád kouří.

9 názorů

Vi nedovedete ocenit svinsky dobrí ftip, kůrva! Je to čupr gut!

sveřep
10. 12. 2009
Dát tip
no ale proč autor stojí u tohoto díla o hlubší kritiku? snad autor sám vidí, že je to jenom taková legrácka...

Petrusha
10. 12. 2009
Dát tip
vykradnuté a neoriginálne ... nie je ti to blbé? vraj budúci učiteľ ...

papouch
10. 12. 2009
Dát tip
šiššš to JE ale blbost!! Jakou chceš probůh na tohle hlubší kritiku??? Navíc - jak už bylo řečeno - je to vykradené. Blbě vykradené.

snake_01
10. 12. 2009
Dát tip
V tom případě jsem pro - a co takhle založit soukromý klub slabikářníků?

Květoň Z. je grafik :o) ten do toho půjde určitě :o)

snake_01
10. 12. 2009
Dát tip
Jsem skoro učitel, chybí mi půl roku a diplom :-) ale se slabikářrm souhlasím - ale musíme tu najít nějakou Zmaatlíkovou, co by nám to ilustrovala :-)

tak ty jsi učitel? neutvoříme tady partu pro sestavení slabikáže pro 21. století? :o)

snake_01
10. 12. 2009
Dát tip
ne zrovna originální a ne zrovna dobře opsané... Já jako učitel zastávám náror, že když už se opisuje, mělo by se opisovat bez chyb.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru