Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantik

10. 12. 2009
0
3
385
Autor
Tom15
Byl jednou jeden bohatý chlapec,žil v bohaté čtvrti Prahy.Chodil s jedním děvčetem do třídy,v tom by nebyl ten háček,ale v tom že jí má rád.Té dívce se to byl říct,protože by se mu kluci smáli.Ten chlapec se jmenoval Tonda.Ta dívka se jmenovala Kristýna.Kristýna byla výborná gymnastka,Tonda dobrý tanečník baletu.Když jednou přišel jednou domů,řekl mámě jestli ho pustí ven.Máma řekla:Kam chceš jít v tomhle dešti??Tonda šel tedy k počítači,šel na Skype napsal kamarádovi jestli nechce na chvilku ven,v tom okamžiku přestalo pršet,takže ho máma pustila ven,jeho dobrý kamarád Pěťa vše pochopil,byl poctivý.Kristýna měla naše hlavního hrdinu taky velmi ráda.Ale bála se mu to říct,bála se následků.A Tonda se to Kristýně bál říct se stejného  důvodu.Takže se zeptal Péťi,jestli nezjistí co má ráda za květiny.Péťa to zjistil byly to bílé karafiáty.Takže náš hlavní hrdina prodal hloupou PC hru,aby koupil velkou kytici karafiátů.A aby to mamka neviděla řekl Péťa.Naštěsti měli obrovský s 10 pokoji.Tím nechci nic říct,že by byl Tonda rozmazlený,naopak ctěl se uskromnit mít 3 své pokoje ho asi štvalo a mít plnou krabici her na Pc normálně za 1000 Kč.Chtěl dobýt Kristýnino srdce,tak se bouchal do hlavy jak to udělat dával jí k narozeninám,svátku Vánocům různé dárky,ale nic nebylo tak přesvědčující.Asi vám ho bude líto.Ale jednou se vzchopil a hrdince tohoto příběhu to řekl.První den nereagovala,ani druhý den nereagovala,ale až třetí den se vzchopila a dala Tondovi polibek.Tonda byl štěstím bez sebe,a tak Krístýnu pozval na rande.Pozval jí do Pizzerie Homeglia ta nejdražší pizzerie v celé Střední Evropě.Jenom pramenitá voda tam stála 45 Kč a pizza margharita,kterou měla Kristýna nejradši tak stála 1524 Kč.Ale proč vám to vlastně říkám.Druhý den šli zamilovaní ruku v ruce a šli mezi krásnými stromy a alejemi,nevadilo jim že přišli pozdě do školy,vždyť láska je důležitá.A zrovna dva tak hodící se k sobě,že by prošvihli tuto šanci?Kdepak.Počkejte do další kapitoly Romantika.O Tondovi a Kristýně.Děkuji.

3 názory

papouch
11. 12. 2009
Dát tip
děs odsunuto

papouch
10. 12. 2009
Dát tip
Tohle nepatří do kategorie Dramata, scénáře!! Přesuň to!

snake_01
10. 12. 2009
Dát tip
Proč?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru