Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Retail

Výběr: Print, kafka
10. 10. 2001
6
0
1426
Autor
metan

Po hrbolech metalového boogie

skáče moje hlava kupředu

Pravé běsnění Modriana

 

O půl čtvrté ráno

létají zelenočerné vrtulníky

nad mým tělem

holým a chcíplým

 

(vzadu v koupelně sedím se skelnicí vermutu, rozpraskaným citrónem, který není okoralý o nic víc, než má ústa svlažená ženským přirozením, nyní už pořádně vyprahlá bláhovým doutníkem)

 

Ostrava Vítkovice

nejezdí schody  nástupiště

jezdí jen kroky a kroky

nad mou hlavou

zkuste to

 

30- free use

 


Janis
13. 10. 2001
Dát tip
*

Print
11. 10. 2001
Dát tip
Je to přesně tak, Wopi...

kafka
11. 10. 2001
Dát tip
Jiko: přesně, co říká Wopi. Víc k tomu nemusím dodávat... (na tak školáckou otázku ;-)

kafka
10. 10. 2001
Dát tip
***!

Wopi
10. 10. 2001
Dát tip
Pěkný. *

Print
10. 10. 2001
Dát tip
*!!!!

hermit
10. 10. 2001
Dát tip
*****

Pája
10. 10. 2001
Dát tip
*

JiKo
10. 10. 2001
Dát tip
Mám soukromý dotaz kafka přišla dříve než Print ale ve výběru je jeho nick uveden jako první. Tj kafka se vrátila a zaVýběrovala poté co viděla Printí výběr či to je pouze vlastnost programu který to řadí proti abecedě?

Wopi
10. 10. 2001
Dát tip
_JiKo_ : řadí se to dle času, ale např. já se většinou k výběru vracím, abych se ujistil, že to nebylo zbrklé. Kolikrát je první dojem zavádějící, takže si také nechávám věci uležet a než si to ujasním, někdo mě "předběhne" a pak to svádí k dojmu, že se "opisuje". Ne, opravdu svými nicky ručíme za své názory.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru