Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motýl

28. 11. 1999
0
0
918
Autor
Aleister

PS:Pravopis neberte tak vážně....

Motýl Letí k slunci motýl střapotavý, křídel šum a barev hra, když paprsky osvětlí křídla jeho, volnost,prostě svoboda. Letí vzhůru, letí dolů, vznáší, plachtí, hned je tam a hned zas zpátky, poletuje po okolí a na obdiv každému se staví. Kopretina, pampeliška i růže se mu klaní, je to motýl, krásný motýl, pyšný, hrdý, motýl, který ve vzduchu rád tančí. A ten pocit, ach, krásný je to pocit, hody pro oči, sledovat promenádu motýlí na jevišti přírody.
Aleister
02. 12. 1999
Dát tip
Mohl by jsi to trošku upřesnit?Rád bych se zlepšil(je zatraceně co zlepšovat)a k tomu mi poslouží Tvoje(respektive Vaše)názory.Předem díky.

Gala
01. 12. 1999
Dát tip
Není to špatný, ale možná je tu ten rým spíš na škodu.

Bibša
30. 11. 1999
Dát tip
Ta první sloka je opravdu nádherná a nadýchaná. "Motýlí hra, při níž se tančí valčík, a já tě chci a ty mě taky chceš ..."

Bibša
30. 11. 1999
Dát tip
Ta první sloka je opravdu nádherná a nadýchaná. "Motýlí hra, při níž se tančí valčík, a já tě chci a ty mě taky chceš ..."

Krytyk
28. 11. 1999
Dát tip
Je z toho cítit upřimná radost, hlavně z toho sledování "..promenády motýlí na jevišti přírody." Vítám tě mezi námi :-))

O.S.to6
28. 11. 1999
Dát tip
Taky jsem posedly motylama. Jednou jsem byl v ZOO a tam byl pavilon motylu. Lidi vzhlizeli k tem co poletovali a slapali po tech co sedli k odpocinku.Jako by nestacilo prispendlovani...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru