Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestovanie v čase

21. 12. 2009
0
2
222
Autor
Hamster

Je nemožné byť naraz na viacerých miestach, alebo .... ?

 

Nemusím zavrieť oči, aby som vedela, že svet nemá len štyri dimenzie. Každá vec má svoj vlastný život. Občas mi skĺzne pohľad na dno pohára od kávy a vidím v ňom zmiznutý oceán. Zaspomínam si na púšť, ktorou museli prejsť moji predkovia. Potom sa pozriem hore, zdvihnem hlavu k hviezdam a som to ja, kto sa nachádza v mori galaxií a čiernych dier. Einstein. Einstein mal pravdu, keď hovoril o relativite. Čo sa stane, keď človek prejde čiernou dierou? A potom je tu Virginia Woolfová, ktorá leží na mojej poličke a ktorá ma privedie naspäť na Zem. Mám rada svoje vlastné dimenzie.


2 názory

Hamster
22. 12. 2009
Dát tip
Ten Einstein je tam preto, lebo ma naozaj zaujima fyzika/astrofyzika, dimenzie su tam preto, lebo ma zaujima moderna teoria strun, ktora predpoklada existenciu minimalne 11 dalsich dimenzii. Vcera som zas pozerala Star Trek, kde sa cestovalo v case (resp. medzi alternativnymi vesmirami, normalne cloveka v ciernej diere najskor roztrhnu slapove sily, nic prijemne :DDDD). Nechcem tym povedat, ze nemas pravdu, len som chcela napisat, ze vsetko sa okolo mna teraz naozaj nachadza. Aj ta Virginia Woolfova :DD. Ale nabuduce to naozaj radsej vypustim, mas asi pravdu, takze dakujem za kritiku :]

Sršáň
22. 12. 2009
Dát tip
Ja bych vypustil Einsteina z textu, pokud dochazí argumenty vpusté se do arény nějaké známé jméno, čímž se má zvýšit vážnost tvrzení. Určitě bych to nenazval cestování v čase , prostě jen Představy nebo Fantazírovní. Ten název totiž evokuje fyziku a pak na to člověk nenahlíží jako "literární" text ale jako definici a zkoumá jeho pravdivost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru