Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antikrist

24. 12. 2009
2
9
1062
Autor
sasqwer

Štedrovečerní rekapitulace monumentálního vyznání Larse von Triera.

osudná lávka

kouzelný les

zlovolná tráva

půlnoční běs

 

deprese nálož

v náručí režiséra

duchovní odnož

filmová dávka séra

 

dávné rytířské pře

otázky dobra a zla

žebrákem být dobře

za ďábla jen kozla

 

orgasmus za syna

pláč času mučící

požírá ji vinna

příroda mlčící

 

hlas ztraceného ráje

kámen krví brousící

klíč vráně do boje

nenávist světa loudící

 

věčné případy útěchy

pravda někde topí se

drsná romance, ořechy

liška smrti bojí se

 

žena s mužem splývá

upálena, symbol obětí

běh po strachu prospívá

vysněné nanebevzetí

 


9 názorů

sepiolite
27. 01. 2010
Dát tip
nemělo by být "v náruči režiséra" a "vráně" je dobře, bo "v ráně"? jinak krom toho, že rytmus je zběsilý, je to fakt jen o těch symbolech a mně to přijde hodně nucený ale těším se, že bys mohl něco takového zkusit i na Království:))

Vskutku, není horror jako horror.

Ja som nemal ani potuchy, ze je to o filme...(TV svet je uplne mimo mna) Film som sice nevidel...ale moja kritika by urcite vyzerala inak ak by som si bol vedomy tohto faktu........

sasqwer
25. 12. 2009
Dát tip
Musim rict, ze film vnimam dost positivne- v danou dobu mi sedl. S tim sokovanim se muselo pocitat, neodsuzoval bych to, zajiste se to dalo natocit mnohem vice sokujici:-D. Jinak diky za komentar.

sasqwer
25. 12. 2009
Dát tip
Diky moc:-)

Zdařilá básnická paralela k hodně zvláštnímu filmu. Má úžasně dekadentní atmosféru, zajímavé obrazy a hodně dobrou formu. Tip + oblíbené.

sasqwer
25. 12. 2009
Dát tip
Zase mi to prijde ve vztahu k filmu srozumitelne- symboly se vetsinou primo vazou k uzitym obrazovym symbolum. Jinam jsem nesmeroval.

S tymto kontextom symbolov sa mozes urcite pridat k Free Mansions .... Oni maju radi silne symboli bez skutocneho vztahu ku kazdodennosti.... Ja nie... Tvoja basen je ich plna.... Spytaj sa cierneho vtaka proc vysnene nanebevzeti prospiva upalenym symbolum obeti ..... Tata ryta ta ri ta tariraaaaaaa ... Kto z nas troch ma pravdu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru