Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmák

28. 12. 2009
4
17
1297
Autor
Jen Coby

je panák

bez role.


Holka

bez stínů,


šťastný

chudák


i mák.

Bez opia.


Bez drápů

kočka,


lubrikant

bez reka,

 

slabikář

v ruštině,


Merkur bez

šroubků;


I Venuše

bez duše                     tečka děcka


17 názorů

Jen Coby
29. 12. 2009
Dát tip
A panák z úvodu... to je panák hadrový, který z pole odhání zvěř. A role je anachronické synonymum pro pole. Třeba v Karlových Varech mají městskou část Stará Role. Role herecká s panákem nicméně hraje taktéž...

Jen Coby
29. 12. 2009
Dát tip
Dobrý postřeh i nápad Kokrouči, leč rekem mínil jsem bohatýra, či hrdinu.

Petrusha
29. 12. 2009
Dát tip
matice mi už pripomínajú viacej matiku, já račik matky ...

dajakbol
28. 12. 2009
Dát tip
Matice, Petrushko, no!:) Ale inak sú aj mne šróbky a matky bližšie,he..

Petrusha
28. 12. 2009
Dát tip
a matky si nechal kde ha?

Kokrouč
28. 12. 2009
Dát tip
máš nedoklep ve slově "rekta"

...no vidíš,já blboun jsem si to poskládal a vyplavaly příběhy cesty mým životem.

Norsko
28. 12. 2009
Dát tip
drž pysk, dajakbole. Čo je pre teba potreba ?

dajakbol
28. 12. 2009
Dát tip
Skrutkami, Petrushko:) Merkúr je časť môjho detstva, ach... Inak je básnička len technicky veľmi pohodlnou, celkom na efekt a z nudy generovanou enumeráciou kvázioriginálnych prímerov. Takto to nefunguje; aspoň nie na mňa. Typická „báseň pre Písmák„, nevychádzajúca z nejakej hlbšej vnútornej potreby. Áno, „hříčka„, ale v aréne...

A.H.
28. 12. 2009
Dát tip
Pravda Norsko. To tu dlooouho nebylo. ;)

Petrusha
28. 12. 2009
Dát tip
náhodou ... nie je umením skladať merkur so šrúbmi ...

Norsko
28. 12. 2009
Dát tip
Ještě začni básnit o tipech, to už tu dlouho nebylo :-)

...myslím/zřídka/,že to budeš muset mnohým přeložit,mi ne *** slovně s významem perfekt

sveřep
28. 12. 2009
Dát tip
provokatére :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru