Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Splynutí duší

13. 10. 2001
3
1
694
Autor
Diana28

Můj vlastní nekončící prožitek..........

Vidím Tě, jsem šťastná, držím Tě za ruku,cítím příliv Tvé jiskřivé energie.......prostupuje mnou, je to nádherný pocit.............................

Říkáš: "Napij se z mých dlaní"

Zakláním hlavu...a piju, je to omamné jako víno..................................

Piju, nemohu přestat, musím..................................................................

Vstupuješ do mě........nádhera.......jde to tak snadno.........cítím, 

že jsem plná, celistvá, dokonalá.......jsem Tebou a Ty mnou............

Zůstaň..........chci si to vychutnat, chci Ti dát vše, co mám...zůstaň...


1 názor

Prokletí
05. 12. 2001
Dát tip
cococo? nerozumím, Etí m.

Eternal
30. 11. 2001
Dát tip
Na první pohled to sice vypadá jako POF, ale bohužel to POF není. Kdyby se to opravdu nechalo rozkvést a opravdu trochu obohatilo o realističtější přiblížení splynutí duší, tak bys poznal že je to úplně o něčem jiném.. zvláštním a nevídaném.

Cody
07. 11. 2001
Dát tip
:-))))))))))))))))))*

Prokletí
07. 11. 2001
Dát tip
pof jak kráva m.

Amanda
17. 10. 2001
Dát tip
Souhlasim s Etem...

fox
15. 10. 2001
Dát tip
.......................................................*

Eternal
13. 10. 2001
Dát tip
Obohatil bych ta slova, nechal je rozkvést, tak jak kvetly krásy, pocity a požitky ....:o)

Košilela
13. 10. 2001
Dát tip
jjo....souglass

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru