Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kočky vs. Emo

06. 01. 2010
0
0
325

jeden můj starší postřeh...dnes už možná né tak aktuální ,ale pobaví.

 

Hodně lidí se mě ptá co si myslím o tzv. EMO stylu... kdybych řekla ,že nic hrozně bych kecala a to se mi momentálně nechce, ačkoliv to v konverzaci s rodiči praktikuji velmi často ! Emo je podle mě dost komerčí a nevkusná forma jak říct světu "Jsem originální a moderní !" . Tím jak tento styl někdo uctívá jako jiná sorta bláznů svědky jehovovy mi připadá jako způsob poněkud nešťastný. Osobně si myslím, že by těm mladým lidem někdo měl říct, že existuje spousta jiných drahých způsobů jak být originální a naprosto fanaticky propadat emočním záchvatům nekontrolovaného vzteku, lítosti, žalu a osamění ve svém zdemolovaném bytě. Jak být poškrábán a znetvořen na všemožných částech těla, když se snažíte dát kočce odčervovací tabletu...jak se před návštěvou rozplakat když váš drahý RC model Aston Martin DB5 letí z metru a půl vysoké police, protože si tamtudy vaše kočka šla na špacír. Je to stejný osamělý boj jako Emo styl ,ale mnohem pestřejší a v konečné fázi není nikdo kdo by plakal nad rozbitým křišťálovým lustrem na který se chtěla vaše kočka zavěsit... V konečné fázi už se budete jen smát protože život s kočkou není smutný, ale naopak velmi veselý a plný nepředvídatelných situací kdy si kočka bude chtít udělat pohodlí a Vy z toho budete mít lehkou mozkovou příhodu !

Pokud potřebujete naprosto přesvědčit tak život s kočkami mimo 90% utrpení přináší sem tam...i trochu klidu a pohody.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru