Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komerce ???

06. 01. 2010
1
5
841
Autor
.Eleanor.

Byla podpořena,

a hned stoupla její cena.

Když budeš se zajímat,

jak to dělá, neptej se.

Tady platí se slovy a body.

Sbírej a utíkej!

Ať vyhraješ závod!

Vždyť jde skoro o život!

Ale co nám to hrozí…

Recenze a zaujetí..

Vůči jménu, slovu a bodu.

 

Já neplatím za vybrané zboží,

Které mi předhodili ostatní,

K sežrání..

Pozor na přežrání prošlého zboží..

Recyklované v nové podobě!

Je mi blbě!


5 názorů

.Eleanor.
10. 01. 2010
Dát tip
Mravenec sice celý les zachránit nemůže, tak proč to řešit tak tragicky, to je fakt, ale pokud člověk ve svém životě, v rámci svých možností a dovedností bude dělat všechno jak nejlépe umí... bez náležitosti vůči sobě samému a ostatním...ehm co to plácám to je vskutku snová představa...

Sebastiana
09. 01. 2010
Dát tip
Asi máš pravdu.Zbytečně se rozčiluju, připadám si jako mravenec, který chce zachránit celý les.

.Eleanor.
07. 01. 2010
Dát tip
Moje milá...jak píšeš o špičce pyramidy, nebo spíše o špičce ledovce, která dostane pod hladinu na dno jistě spousty lodí a asi to zajde tak daleko až se potopí s celou zemí... to je s velkou pravděpodobností nevyhnutelnou součástí koloběhu. Ale abychom tu netruchlily nad naší tragickou záhubou. Jsou i nádoby beze dna a jednou se všechny naplní až začnou přetékat..jako že už přetékají...tak se třeba stane zázrak, vymře sobeckost a začne se s tím vším něco dělat..

Sebastiana
07. 01. 2010
Dát tip
Těch věcí, z kterých je mi zle je stále víc, toto je jen špička pyramidy, radši se ani nedívej, co je tam dál... Třeba- rakovina se dá léčit méně nepříjemně a zdlouhavě, než chemoterapií, ale farmaceutické firmy jsou z toho tak bohaté, že jinou léčbu nedovolí...Tak člověče trp a umírej pro prachy druhých...

.Eleanor.
06. 01. 2010
Dát tip
ze by to byl tygl? Ale néé děti... to se vám jenom zdá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru