Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzkříšení

06. 01. 2010
0
37
1764
Autor
Kolombík

Proč býti pštrosem když mohu být býkem

Stanu-li se pštrosem ,mohu býti roztrhán

Avšak

Stanu-li se býkem

roztrhám já je !!!!!


37 názorů

Skočilo to karambolem: pštros uklovl býku mezinožní dýku učinil ho v.... hej a teď si mě roztrhej...

Petrusha
07. 01. 2010
Dát tip
myslím, že pštros i býka dokáže riadne klovnúť ...

super debata...ranní čajík a pousmání, hehe

StvN
06. 01. 2010
Dát tip
Zdá se to logické.

moorgaan
06. 01. 2010
Dát tip
vecer Trikrálový..:-))

a to jí právě asi štve...:o) ostatní jsou moc dobří, tak nevynikne její... ale to už bych jen opakoval, co řekla ona.

Norsko 1
06. 01. 2010
Dát tip
Proč jsi taková hysterka, mylenko ? Kolem jsou jen samí hodní lidé ...

Mylenka je, zdá se, moc milá paní:)))

aha, to je kritérium kvality...:o) bylo to příjemné odpoledne :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Právě jsi mě donutil zablokovat si aviza od Tebe. Nemíním s tebou ztrácet čas.

ještě by mě zajímalo tvoje kritérium kvality, jestli tě to tedy nebude moc nudit :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Pokud Ti nepřišlo avizo, není to moje chyba, protože já každou svoji odpověď pro Tebe avizovala a je zajímavé, že mně od Tebe aviza chodí. Takže buď lžeš a nebo je chyba jinde...možná sis zablokoval s mojí osobou i možnost Tě avizovat. Pak se ale chyť za svůj nos a přestaň mě otravovat. Děkuji. Snad to není až tak složité, abys pochopil o co Tě žádám. Jinak tu možnost, aby mi od Tebe nechodila aviza, využiji také.

za celou dobu téhlé příjemné rozpravy mi od tebe nepřišlo ANI JEDNO avizo :o) Nevím jak ty, ale já považuji za slušné, když mluvím nebo píši k někomu konkrétnímu, dát mu najevo, že se ho to týká :o) a ještě jednou se omlouvám Kolombíkovi, že jeho první dílo bylo zasaženo touhle věcnou diskusí :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Avizo jsem Ti poslala a co určují tipy u Tebe sem radši psát nebudu. Nudíš mě....a už hezky dlouho. Tak přestaň otravovat se svými avizy. Ode mne tip za za blbost stejně nedostaneš, marníš čas. :-)

ale no tak Marcelo,zase žádné avizo? U tebe tipy kvalitu neurčují, co se dá dělat :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
:-)) tvoje hraní si s tipy mě opravdu pobavilo, počtáři :-))) od kdy tipy na písmáku určují kvalitu?! Jsi opravdu hodně mimo mísu :-)))

dajakbol
06. 01. 2010
Dát tip
Dosť banálne zamyslenie a hádam aj naivné. A dajaké nedotiahnuté.

a pokud jde o tu průměrnost: zaostávám za tebou jen o necelou desetinu bodu, pokud jde o tip/dílo :o)

nepostřehnul jsem tu výtku :o) ani avizo :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
P.S.: Já ty tvoje rovnou mažu :-))

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
:-) ano, příště Ti to napíšu rovnou ven, abys se nemusel namáhat zveřejňováním zpráv...to já jen, že tak poukazuješ na to, že k výtkám se mají používat soukromé zprávy :-)))

a omluva Kolombíkovi :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Nelži! K odpovědi pro Tebe jsem avi posílala. Lhaní Ti jde velice dobře. To vím už dávno.

síla argumentů: Zpráva Od mylenka Pro aleš-novák Odesláno 06.01.2010 12:04:21 Předmět se bojíš že kdyby tu ostatní byli moc dobří, Tvá průměrnost by nevynikla, že? Jsi fakt chudák!

aha, nevěděl jsem, že Norsko je Aleš...:o) a ty aviza se fakt nauč, je to dost praktická věc :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Ta odpověď nepatřila Tobě, Aleši, ale Norsku, takže zklidni hormon. Nazdar!

a nauč se používat aviza, jsi tu dost dlouho na to, abys to pochopila.

nikdo tě nenutí to číst :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Jsem pouze pragmatická, svého kamaráda si doučuj sám.

Norsko 1
06. 01. 2010
Dát tip
Přesto nemusíš být tak hysterická, mylenko

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Víš co, Aleši? Upozorňuj si je tak sám, mě už prostě nebaví ty hrůzy tady číst. Pro mě hrubky nejsou "chybičky" a pokud někdo chce zveřejňovat své texty na literárním serveru, měl by si pořídit alespoň pravidla českého pravopisu. Nemíním si kvůli lenosti "začátečníků" s nimi dopisovat. Samozřejmě, že splést se může kdokoliv a kdykoliv, ale začít tím, že sem mrsknu toto? Víc mě sem nezvi.

mohlo by se stát dobrým zvykem, že začátečníky upozorňujeme na chybičky konkrétně a diskrétně ve zprávě...

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
Teď už ne. Taky si opravil další chyby, ale stejně jich tu pár má v interpunkci.

žádné vskříšení tu není :o)

Marcela.K.
06. 01. 2010
Dát tip
...co to je vskříšení? Tolik gramatických chyb v tak krátkém textu?! Radši se jen zamysli nad sebou samým, ale nezveřejňuj to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru