Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky a odpovědi

29. 11. 1999
1
0
837
Autor
Aleister

Dopis,
dopis...dopis?
...komu, komu asi?!

Otázky a odpovědi A jste vlastně slečna, žena nebo paní? Komu já se dvořím, Komu já se klaním, Komu chci své srdce dáti? Jen jedno bych po vás chtěl, zdalipak tušíte, možná...že i víte?! Věrná tělem i srdcem mi buďte, lásku ve mně vzbuďte, která mne pak sežehne. Sežehne, promění v prach. Prach co ve větru se vznáší, Prach co teskní a co se trápí, Prach, jen prach. Vaše horké rty, tak vášnivé, ty nedají mi spát. (A já pak ve svém pokoji,) (píšu tyto bláboly.) Básníkem chtěl bych být, pocity ve slova proměnit. Tolik bych chtěl říct,ale bojím se, že dřív, než možnost k tomu budu mít, již nebudu živ. Slečno, paní...co vlastně chci? Toť otázka, toť rébus, tu odpověd v několika řádcích chtěl bych mít! Pak možná, možná, mohl bych žít, jak dřív, než Vaše rty na mém krku, zanechaly žhavou stopu. Stopu co teď pálí, srdce co teď teskní! Po kom, po kom...asi? Toť otázka, toť rébus, Toť odpověď na několik řádků. Tak pomozte prosím, pomozte mi ven. Ven z vlastního utrpení. Nejsem toho sám schopen. A jste vlastně slečna, žena nebo paní? Komu já se dvořím, Komu já se klaním, Komu chci své srdce dáti? Nu! Necte si své sladké tajemství.
Bibša
01. 12. 1999
Dát tip
Mi se taky líbí, je chvílama trochu neobratné jako dítko v chodítku, ale o to srdcovatější. Forma se mi líbí, jak bych četla Stendhala, vracení se k některým veršům je dobré. Poslední dvouverší bych vynechala, jen ať to krásně skončí v tom sladkém trápení a né tím mávnutím ruky. Šikula.

Daimon Terr
30. 11. 1999
Dát tip
Získal jsi můj obdiv ...
Tohle dílko psalo Tvé srdce,kamaráde ...


-- TIP --

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru