Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(NE)Mezi Vámi

14. 01. 2010
4
9
1727
Autor
bod87

Tehdy půda pod nohami se propadla a svět se vyvýšil o mnoho výše, než kdo kdy z mého srdce jizev pochopí

Stál tam,
oni se smáli.
Stál tam a nevěděl kam dál.
Stál tam,
oni se smáli,
on utápěl se ve vlastních slzách.
Stál tam,
klesal níž, jen hlava byla vidět,oni se smáli, on plakal dál.
Stál tam,
oni se smáli,
v tom oči krásné, vlasy jako bohyně, rty zářící velmi jasně.
Měsíc ve víně.
Stál tam,
vzala hadr, uklidila tu spoušť a šla dál.
Byl pryč, oni se nesmáli,nebylo komu, šašek šel dál..

9 názorů

Moc hezké, s duší a hlubokým významem. Takovéto básničky miluji. Nutí mě k zamyšlení se nad světem. tip

Moc hezké, s duší a hlubokým významem. Takovéto básničky miluji. Nutí mě k zamyšlení se nad světem. tip

Moc hezké, s duší a hlubokým významem. Takovéto básničky miluji. Nutí mě k zamyšlení se nad světem. tip

Moc hezké, s duší a hlubokým významem. Takovéto básničky miluji. Nutí mě k zamyšlení se nad světem. tip

Andre
11. 08. 2010
Dát tip
Já bych ten poslední řádek dal pryč úplně. Pak by to bylo přesně to co mám nejraději. :-) /subjektivní/ Pak bych si možná možná lépe vžil do toho, co stál tam. Ale jinak se mi to líbí. Kdyby to nebyl býval šašek, mohla to být šikana, mohl to být pocit, když stojíte mezi spoustou lidí, kterým nerozumíte a smějí se. Nevíte čemu, komu, přesto máte špatný pocit. /paranoia/ Mohl to být chudák, "pochcánek". Kdo ví. Každopádně u mě to má velký velký tip. konias: Možná nestojí na jedné straně, ale mezi nimi.

ten šašek na konci tam ruší.. ale jinak je to skvělé.. (kdyby to publikoval někdo kdo je na písmáku trošku známější, měl by za to nejmíň 30 tipů....)

konias
16. 01. 2010
Dát tip
...nakonec ale...možná ho dám...na mě osobně to totiž vážně působí :-) ...tak proč ne...

konias
16. 01. 2010
Dát tip
...tak trochu souhlasím s "Hagita"...to opakování to vlastně znepříjemňuje, rozsekává a špatně se to pak skládá dohromady...na druhou stranu: když se to čte podruhé a potřetí, člověk už s tím dokáže pracovat a spojit to - a navíc to pak má (vzhledem k tématu) smysl a účinek-ono zdůraznění, že !TAM STOJÍ! ...on na jedné straně a oni na druhé, na čtenáře to působí...možná to ale šlo zpracovat i maličko lépe...takže tip tady sice nedám, ale rozhodně bych tohle dílo nezatracoval :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru